بیرانوند: تحول در وزارت آموزش و پرورش نیازمند عزم ملی است

نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه تحول در آموزش و پرورش نیازمند عزم ملی است، گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اهل تعامل و دارای سوابق کاری درخشان است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکا نیوز محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان، در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: ما برای دولت دوازدهم آرزوی توفیق و سربلندی داریم، مردم از همه کاستی‌ها و کم‌کاری‌های برخی از وزرا و مدیران دولت یازدهم آگاه بودند و از برخی فرصت‌سوزی‌ها اطلاع داشتند اما صحبت‌های آقای روحانی در جریان انتخابات ریاست جمهوری را شنیدند و دست از گلایه شستند و به میدان آمدند.

وی افزود: اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد، این امر نیازمند عزم ملی است به این معنا که همت و حمایت همگان، نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور، سازمان برنامه و بودجه و همه دستگاه‌های کشور را می‌طلبد.

بیرانوندی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: صبح امروز آقای روحانی رئیس‌جمهور در پیشگاه مردم و نمایندگان ملت شریف ایران گفت: آموزش و پرورش مهمترین و بزرگ‌ترین وزارتخانه این کشور است، بنده می‌خواهم به آقای روحانی بگویم که این فرمایش شما محل اعتماد ماست.

نماینده خرم‌آباد در مجلس تأکید کرد: برخی نمایندگان مجلس طی چند روز گذشته از بنده درباره آقای بطحایی سوال می‌کردند و می‌خواستند بدانند دولت چه مقدار از وی حمایت خواهد کرد چرا که ما نیازمند تحول در این وزارتخانه هستیم و به صحبت‌های آقای روحانی نیز اعتماد می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مردی با اخلاق، اهل تعامل و دارای سوابق کاری درخشان است، او از مدرسه و کلاس درس کار خود را آغاز کرده و امروز به مدیری کارآمد و باتجربه تبدیل شده است.

303

منبع: فارس

کد خبر: 826855

وب گردی

وب گردی