نماینده اقلید در مجلس با اشاره به اینکه نمی‌توان مدیر جوانی را یافت که سابقه چهار دوره وزارت داشته باشد، گفت: آذری جهرمی درد و دغدغه حوزه ارتباطات کشور را شناخته است و عملکرد وی را می‌توان با شاخص خط‌کش سنجید.

به گزارش ایسکانیوز ، سید حسین افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه 24 مرداد در نوبت دوم جلسه علنی پارلمان در موافقت با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: در شرایط موجود فضای مجازی تبدیل به «اسب تراوایی» شده است و دشمن دیگر در پشت دروازه شهر نیست بلکه در میان شهر است و امکان آتش‌زدن آن نیز وجود ندارد در نتیجه تنها راه مقابله با آن شناخت فضای مجازی است.

وی با تاکید بر اینکه با این شرایط می‌طلبد که مدیریت ساختار ارتباطات کشور به دست مدیریت جوان، جسور، فداکار و با هویت باشد اظهار داشت: وزیر پیشنهادی ارتباطات از خانواده معظم شهدا است که میزان پایبندی آنان به نظام و ولایت فقیه بسیار بالا است.

افضلی با یادآوری اینکه هرجا همچون دفاع مقدس،‌عرصه نانو، آی‌تی و هسته‌ای جوانان باور شده‌اند با حداقل خطا عمل کرده‌اند گفت: هنر مدیریت در گرو مدرک والای دانشگاهی نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آذری جهرمی در مدیریت خود بازویی تخصصی ایجاد کرده که نتیجه آن فاصله اندک کشور از نظر علمی از سطوح بالای جهانی است اظهار داشت: مطالبه همه ما از رئیس‌جمهور این بود که از جوانان استفاده کند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه نمی‌توان جوانی را یافت که سابقه چهار دوره وزارت داشته باشد گفت: عملکرد آقای آذری جهرمی را در وزارت ارتباطات می‌توان با شاخص و خط‌کش سنجید و ایشان درد و دغدغه را خوب شناخته است.

کد خبر: 826888

وب گردی

وب گردی