پورمختار: وزارت ارتباطات را به وزارت اطلاعات دوم تبدیل نکنید

نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس گفت: از شما خواهش می کنم وزارت ارتباطات را به وزارت اطلاعات دوم تبدیل نکنید.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکا نیوز محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودر آهنگ در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: ما همه به جوانان اعتقاد داریم و جنگ را تجربه کردیم اما امروز در شرایط خاصی هستیم، ویژگی های آقای جهرمی پنهان کاری و عدم شفافیت است او در اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده مقطع تحصیلاتش را اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: نمایندگان عزیز، شما به کسی می خواهید رأی بدهید که تنها هفت سال در این وزارتخانه سابقه کار دارد و سابقه مدیریتش تنها یک سال بوده است. آیا چنین کسی با این سابقه خدمتی می تواند این وزارتخانه بزرگ و قوی را اداره کند!؟

پورمختار تصریح کرد: ایشان گفته اند که برادر شهید و جانباز هستند؛ احترام خانواده شما بر ما واجب است، شما بیان کنید که دیدگاه شما چیست؟ آرمان های انقلابی تان را مطرح کنید تا بفهمیم چه اعتقادات دینی و سیاسی ای دارید؟ من معتقدم یک نفر با این سوابق کم، توان مدیریت در این وزارتخانه را ندارد.

نماینده بهار و کبودر آهنگ در ادامه سخنان خود با اشاره به مدیریت یک ساله آذری جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اپراتورهای مختلف در کشور وجود دارند که به مردم اجحاف می کنند و آقای جهرمی که یک سال مدیریت و مسئولیت این اپراتورها را داشتند نتوانستند حق مردم را بگیرند. فضای مجازی و تلگرام که قتلگاه جوانان ایران است، ایشان نتوانستند آن را فیلتر کند و هتک حرمتها، فسادها و توهین ها به همه مسئولین نظام در تلگرام با حمایت ایشان انجام می شود.

وی افزود: کسی که هفت سال سابقه مدیریت دارد یک آدم بله قربان گو خواهد بود و نمی تواند مدیریت درستی داشته باشد. او باید پخته تر شود تا بتواند به عنوان یک وزیر به کار گرفته شود. آقای آذری جهرمی ادعا کرده اند سرعت اینترنت در روستاها ۱۱ برابر شده در حالی که هیچ کدام از روستاها و حتی در مجلس شورای اسلامی سرعت اینترنت مناسب نیست.

پورمختار بیان کرد: در برنامه آقای جهرمی ادعا می شود ۲۷ هزار روستا از شبکه اینترنت پرسرعت برخوردار شدند در حالی که ما در همدان این شرایط را ندیده ایم. با کدام حساب این ارقام را ارائه کرده اید!؟

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به برنامه ارائه شده از آذری جهرمی برای تصدی وزارت ارتباطات اظهار داشت: از ۱۶ صفحه برنامه ای که ایشان به مجلس ارائه دادند، ۱۳ صفحه اش توضیحات و بقیه آن مطالب علمی است که برنامه ای در آنها وجود ندارد. در برنامه ایشان ابهامات بسیاری وجود دارد و تنها ۱۹ درصد از این برنامه با سیاست های برنامه ششم توسعه و سیاست های اعلامی مقام معظم رهبری مطابقت دارد.

پورمختار در پایان خاطر نشان کرد: از شما خواهش می کنم وزارت ارتباطات را به وزارت اطلاعات دوم تبدیل نکنید.

303

منبع: مهر

کد خبر: 826889

وب گردی

وب گردی