برتری ۶ بر صفر تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران مقابل الجزایر

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در مصر مقابل الجزایر به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر 23 سال ایران بعد از 2 جلسه تمرین در قاهره سه شنبه شب در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل الجزایر قرار گرفت. دو تیم قبل از این دیدار توافق کردند تا 6 ست بازی با قوانین جدید را برگزار کنند که ایران در هر 6 ست توانست برنده بازی باشد. ست‌ها در امتیاز 15 به اتمام می‌رسید و بازیکنان زننده سرویس باید پشت خط عرضی زمین فرود می‌آمدند که این قوانین همگی اجرا شد.

خوان سیچلو تمام ست‌های بازی را با ترکیب های متفاوت ارنج خود را چید و به تمام بازیکنان زمان داد تا با حضور در زمین به شرایط مسابقه و سالن نزدیک‌تر شوند. از طرفی دیگر الجزایری‌ها صبح روز سه شنبه به قاهره رسیده بودند و درخواست دادند تا با ایران دیداری تدارکاتی داشته باشند که این درخواست با موافقت سیچلو همراه شد.

با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات تمام بازی‌های ایران در دور مقدماتی به میزبانی سالن B مجموعه قاهره برگزار می‌شود و تا اکنون بازی و تمرینات ایران در این سالن انجام شده است.

مسابقات قهرمانی زیر ٢٣ سال جهان از روز ٢٧ مرداد ماه جاری به میزبانی مصر آغاز می‌شود و روز سوم شهریورماه به پایان خواهد رسید. تیم ایران در گروه B با روسیه، ترکیه، چین، الجزایر و آرژانتین هم گروه خواهد بود.

602

کد خبر: 826957

وب گردی

وب گردی