معرفی مدیران دو بخش جشنواره «مسیر عشق»

مدیران بخش دبیرخانه و امور بین الملل نخستین جشنواره بین المللی «مسیر عشق» معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره بین المللی «مسیر عشق»، طی احکامی جداگانه از سوی سیداحمد میراعلایی دبیر جشنواره بین المللی «مسیر عشق»، مریم احدی و محمد طیب به ترتیب به عنوان مدیر دبیرخانه و امور بین الملل انتخاب شدند.

متن حکم مریم احدی مدیر دبیرخانه به شرح زیر است:
نظر به تجربه ها و فعالیت های مستمر سرکار خانم مریم احدی در مجامع و رویدادهای فرهنگی هنری کشور، شما را به عنوان مدیر دبیرخانه نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس "مسیر عشق" منصوب می نمایم.

انتظار دارد با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ساماندهی آثار ارسالی به ستاد برگزاری جشنواره، نسبت به برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از راهکارهای نوین و سیستمی و نیز تعامل با جامعه هنری و سینمایی کشور جهت هماهنگی و دریافت آثار ارزشمند مدنظر جشنواره اقدام نمائید.
موفقیت سرکار را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند بزرگ خواستارم.

همچنین، متن حکم محمد طیب مدیر امور بین الملل این جشنواره نیز به این شرح است:

نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی در عرصه ارتباطات بین الملل و تعامل با صاحبنظران و فعالان هنری خارج از کشور، شما را به عنوان مدیر امور بین الملل نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس "مسیر عشق" منصوب می‌نمایم.

بی تردید با توجه به سکوت عامدانه و معنادار برخی رسانه های بین المللی و به تبع آن بی خبری محافل هنری و افکار عمومی جهان از رویدادی حماسی و مذهبی چون راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، تلاش جنابعالی و همکارانتان در جلب مشارکت و جذب آثار سینمایی ارزشمند با موضوعات جشنواره، موجب توسعه اطلاع‌رسانی و آگاهی موثر و ماندگار اقصی نقاط دنیا از این گردهمایی عظیم و تفکرات ناب مذهب شیعه خواهد شد.

توفیق روز افزون شما را در مسیر ترویج فرهنگ عاشورایی و خدمت به اهل بیت(ع) از خداوند متعال خواستارم.

501

کد خبر: 827085

وب گردی

وب گردی