منصوریان: به روش پارسال بازی مالکانه را اضافه کردیم تا هواداران لذت ببرند!/به احتمال زیاد فردا بازی را با جباری شروع می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌فصل گذشته جانانه و دلاورانه بازی می‌کردیم و اکنون به این روش بازی مالکانه هم اضافه کردیم تا هواداران‌مان بتوانند از این فوتبال لذت ببرند.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در نشست پیش از بازی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما فردا میهمان تیم سایپا هستیم و متوجه شدم که در ورزشگاه تختی بازی می‌کنیم. امیدوارم بازی قشنگی از آب دربیاید هر چند که کیفیت زمین چندان خوب نیست.

وی افزود:‌ قطعا فردا بازی قشنگی خواهیم داشت و اگر کیفیت زمین خوب باشد هر دو تیم نمایش خوبی را اجرا خواهند کرد. علی دایی تیم خوبی را فراهم کرده و بازیکنان او بالانس خاصی دارند و ان‌شاءالله که بتوانیم با کسب 3 امتیاز به مسیر روبه‌ رشدمان ادامه دهیم.

منصوریان در ادامه گفت: ما سعی می‌کنیم بازی‌ مالکانه خودمان را در 90 دقیقه توسعه بدهیم و اگر کیفیت زمین به ما و سایپا اجازه بدهد بازی خوبی را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی ایجاد شده برای خودش و کاپیتانش در تلویزیون عنوان کرد: در این مورد اصلاً صحبت نمی‌کنم و فقط در مورد فضای تیم و بازی صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه مرفاوی گفته استقلال همیشه مالکانه بازی می‌کرده و اکنون باید دنبال 3 امتیاز باشد، گفت: هر مربی می‌داند که باید برای 3 امتیاز بازی کند ما مالکانه بازی می‌کنیم تا شانس کسب 3 امتیازمان بیشتر باشد. نحوه امتیاز گرفتن هر مربی و هر تیمی مختلف و متفاوت است و ما چون باشگاهی هستیم هواداران میلیونی دارد هواداران‌مان باید از بازی لذت ببرند. فصل گذشته جانانه و دلاورانه بازی می‌کردیم و اکنون به این روش بازی مالکانه هم اضافه کردیم تا هواداران‌مان بتوانند از این فوتبال لذت ببرند و بدانند از دقیقه یک تا 90 ما ریتم بازی را در اختیار داریم و مالکانه بازی می‌کنیم.

منصوریان در ادامه نشست خبری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: روز گذشته جلسه‌ای 2 ساعته را با دکتر نوروزی برگزار کردم و از او تشکر می‌کنم که نسبت به یک موضوع بسیار مهم انعطاف نشان داد.

وی تأکید کرد: در صحبت‌هیای که با یکدیگر داشتیم قرار شد جلسه‌ای با حضور کادر پزشکی تیم ملی و کادر پزشکی تیم ما و همچنین من و کی‌روش برگزار شود تا هماهنگی بیشتری صورت بگیرد. دیروز قول و قرار کردیم اگر بازیکنی در لیست ملی وجود دارد با تعامل با کادر پزشکی تیم ملی پیش برویم و اگر هم نیست زیرمجموعه خودمان کار کند من از نگاه ویژه دکتر نوروزی به پرچم کشورمان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: امید ابراهیمی با هماهنگی 2 کادر پزشکی تیم ملی و استقلال کار را پیش برد و فکر می‌کنم بعد از بازی‌های تیم ملی و تعطیلات لیگ به شرایط کامل بدنی برسد همچنین اسماعیلی، پادوانی و فرشید باقری هم در حال تمرین با تیم هستند و ما فقط منتظر آخرین وضعیت محسن کریمی هستیم که ان‌‌شاءالله کتف او کامل خوب شود و به تیم ما بپیوندد. از عملکرد بازیکنانم در طول هفته راضی هستم چون فشار تمرینات ما مقداری بالا است و وسایل بدنسازی را به کنار زمین آورده‌ایم و این موضوع روی عملکرد جسمی بازیکنان بسیار تأثیرگذار است.

منصوریان در خصوص کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌های ایران گفت: اول فصل از آقای فتاحی خواهش کردم با توجه به برگزاری مسابقات استقلال با سایپا و نفت در ورزشگاه تختی فکری به حال کیفیت این زمین داشته باشند. می‌دانید هر دو تیم روی زمین بازی می‌کنند و ما هم چنین شرایطی داریم. البته مقصر سازمان لیگ نیست و از آن طرف هم مسئولان ورزشگاه مقصر نیستند. فکر می‌کنم بودجه‌ای برای ترمیم چمن استادیوم به آنها تعلق نمی‌گیرد که زمین را درست کنند.

وی ادامه داد: شما ورزشگاه آزادی را ببینید که در بین نیمه چگونه از آن مراقبت می‌کنند و سالانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه نگهداری چمن آن است از طرفی این استادیوم سیستم سرمایش و گرمایش دارد و چمن ورزشگاه کاملاً محافظت می‌شود. من فکر می‌کنم در مورد زمین تختی هم باید چنین بودجه‌ای تعلق بگیرد هرچند می‌دانم که تمام درآمد اداره کل ورزش استان تهران ازاین زمین است و متأسفانه ما بعضی وقت‌ها اصلاً جزئیات یا کلیات را نمی‌بینیم و بالانس نیستیم و فردا معلوم نیست در این زمین چمنی که به میدان می‌رویم دوباره روی هوا بازی کنیم یا روی زمین ولی جا دارد به مسئولان ورزشگاه آزادی خسته‌نباشید بگویم و از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بخواهم فکری به حال زمین تختی کنند چون در ابتدای فصل آقای فتاحی مدعی بود این زمینه رفته رفته خوب می‌شود اما واقعاً کیفیت آن تغییر نکرد.

منصوریان در مورد اینکه 2 ماه برای دریافت مجوز حرفه‌ای استقلال وقت دارد، گفت: باشگاه از نظر سخت‌افزاری تأیید شده و فقط بحث مسائل مالی است هفته پیش هم گفتم اینکه تیم‌های ما به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکارند برای صدمین بار در کنفرانس خبری می‌گویم تنها راه نجات لیگ ما از 1- پول زیرزمیزی، 2- پول سیاه، 3- بدهی مالیاتی این است که اداره مالیات با مربی و ورزشکار طرف نباشد بلکه با مدیریت و باشگاه طرف باشد. مدیریت باشگاه شغل جذاب برای برخی است اما باید به مدیرعامل باشگاه بگویند که تعهد کند که فقط هنگام پرداخت به بازیکن و مربی مالیات آن را هم بدهد و اجازه ندهند ورزشکار و مربی با اداره مالیات طرف شود نه اینکه من مالیات پول نگرفته را بدهم.

وی تصریح کرد: به مهدی تاج دوست عزیزم هم گفتم نباید روابط جایگزین ضوابط شود. زیرا در آن صورت شأن فوتبال زمین می‌خورد و فوتبال به ناکجاآباد می رود. ما در سال جام جهانی هستیم و امسال هم تیم‌ها مجوز ورود به لیگ را گرفتند اما من برای صد و یکمین بار به دوست عزیزم تاج می‌گویم که گارانتی از تیم‌ها بگیرند. همانطور که شما می‌خواهید جنسی را وارد کنید باید یک بانک ایرانی گارانتی بدهد تا طرف سوم خیالش راحت باشد در مورد فوتبال هم اینطور باشد و اگر باشگاهی می‌خواهد 50 میلیارد تومان خرید کند تضمین مالی به سازمان لیگ بدهد تا بتواند این خرید را انجام دهد. نفت تهران اکنون 70 میلیارد تومان بدهی دارد به من و مجموعه من بدهکار است و یک ریال هم نداده است. فصل گذشته به بخش اعظم تیم دایی بدهکار است و حتی علی دایی از خودش هم پول گذاشته. علی دایی با نفت قهرمان هم شده است و اکنون هم مجوز حضور در لیگ را دارد و در آسیا هم حضور پیدا می‌کند و در واقع به ورزشکاران این فصل هم بدهی خواهند داشت پس سه قشر از باشگاه نفت طلبکار می‌شوند و ادامه کار سخت می‌شود. اما اگر باشگاه‌ها به سازمان لیگ گارانتی 30 میلیارد تومانی بانکی بدهند در آن صورت شرایط فرق می‌کند اما اگر غیر از این باشد و بخواهیم به خاطر فلان شهر و فلان موقعیت بخواهیم ملاحظه کنیم فوتبال ما قشنگ نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت هرایر مگویان گفت: به باشگاه و رئیس باشگاه هم عرض کردم که با او کنار بیایند. مدیر برنامه‌های داخلی او دوست خودم ادموند اختر است. هرایر هم برای ما زحمت کشیده اما با جذب پژمان منتظری و پادوانی تصمیم گرفتیم روی نیروهای جوانان‌مان سرمایه‌گذاری کنیم مشکل مگویان مدیریت باشگاه با کمک اسپانسر حل می‌کند و با ادموند اختر به توافق می‌رسیم.

وی در مورد اینکه مجتبی جباری فردا ممکن است در ترکیب اولیه و ثابت تیم قرار بگیرد، گفت: بله. قطعاً اگر شرایط خوبی داشته باشد می‌تواند بازی را با ما شروع کند ما مجتبی را می‌خواستیم حفظ کنیم و نمی‌خواستیم به او آسیب برسد اگر شرایط خوب باشد با مجتبی شروع می‌کنیم. مدتی از او در فضای بدنسازی استفاده کردیم. جباری طراوت و نشاط تیم ما است و بازیکن فوق‌العاده‌ای است وقتی جباری باشد به تنهایی کارهایی می‌تواند بکند که سه چهار بازیکن نمی‌توانند انجام دهند او بازیکن استراتژیک و فوق‌العاده‌ای برای تیم ما است و به احتمال زیاد فردا بازی را او شروع می‌کنیم.

602

کد خبر: 827089

وب گردی

وب گردی