محمدیان: روند حضور بانوان در ورزشگاه ها در حال بررسی و پیگیری است

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاشمان بر این است که در راستای فرهنگ، آیین، آداب‌و رسوم، قوانین و باورهایمان همه برنامه‌هایمان را بچینیم.

فریبا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط ورزش بانوان کشور بیان کرد: ورزش بانوان در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد، این تنها نظر من نیست؛ خیلی از کارشناسان حوزه ورزش اذعان دارند که بانوان روندی رو به جلو دارند. شما در این چندسال اخیر اولین‌های زیادی را دیدید که روی سکوهای قهرمانی ایستاده اند و شگفتی ساز شده اند. پشت همه این موفقیت ها مدیریت‌های ریشه‌ای و یک همت بسیار بالا از سوی بانوان است.

وی درمورد عملکرد فدراسیون گلف کشور نیز عنوان کرد: به نظر من فدراسیون گلف، حرکت رو به رشدی را شروع کرده است، حرکتی که نتیجه‌اش را امروز در برنامه‌ها می بینیم. مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داشتیم، یک مقدار برایم هیجان انگیز بود، اصلا فکرش را هم نمی کردم استقبال از مسابقات تا این حد زیاد و گسترده باشد. همه می دانیم گلف و امکاناتش شرایط خاصی دارد؛ همه بانوان کشور از این امکانات برخوردار نیستند، ولی طبق مذاکرات صورت گرفته با مسوولان موفق شدیم برای تهیه حداقل امکانات اقداماتی انجام دهیم. گلف ورزشی است منطبق با طبیعت که جز ورزش های سبز محسوب می‌شود. برداشت من از گزارشی که رئیس فدراسیون گلف بانوان ارئه دادند بر این است که فدراسیون انگیزه بالایی دارد که امکانات و تسهیلات را برای بانوان افزایش دهد. قطعا ما هم در کنار فدراسیون هستیم و امیدوارم دستاوردهای خوبی را در آینده برای حوزه ورزش کشور بخش بانوان گلف به ثبت برسانیم.
من از رسانه شما میخواهم یک بهره علاوه بر انعکاس ورزش گلف ببرم، آن هم این است که از همه تصمیم‌گیران حوزه شهری و حوزه ساخت و ساز شهری تقاضا کنم فضایی برای رشته‌ای مثل گلف در شهرها حتی خیلی کوچک در نظر بگیرند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص وضعیت کیمیا علیزاده عنوان کرد: حال کیمیا خیلی خوب است، طرفداران و دوستدارانش نگرانش نباشند. ما هم در کنارش هستیم وزارت ورزش، فدراسیون تکواندو، فدراسیون پزشکی ورزشی همه از او حمایت می کنیم و پیگیر کارهایش هستیم. من دلم می‌خواهد علاوه بر اینکه به مردم خبر حال خوب کیمیا را می‌دهم این را بخواهم که همیشه دعا کنند، هم برای کیمیا و هم کیمیاهای دیگر ایران.

وی در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها افزود: تمام تلاشمان بر این است در راستای فرهنگ، آیین، آداب‌و رسوم، قوانین و باورهایمان همه برنامه‌هایمان را بچینیم و سعی می‌کنیم شرایط را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که شان و منزلت بانوان ما هر جا و هر طور که هست حفظ شود. روند حضور بانوان در ورزشگاه ها در حال بررسی و پیگیری است.

601

کد خبر: 827107

وب گردی

وب گردی