تراکتورسازی با لباس‌های منقش به تصویر شهید حججی در زمین حاضر می‌شود

بازیکنان تیم تراکتورسازی در بازی فردای خود با نفت تهران با لباس‌های منقش به تصویر شهید حججی وارد زمین مسابقه می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، سرخ پوشان که در دیدار قبلی با پلاکارد و تصویر شهید حجیی در مراسم آغازین مسابقه حضور پیداکرده بودند، این‌بار در دیدار فردا (پنجشنبه) با تصویر این شهید روی پیراهن‌های خود و با شعار "ما را مدافعان حریف آفریده‌اند" در مستطیل سبز حاضر می‌شوند.

تراکتورسازی پیش از این نیز با یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در مسابقات حضور پیداکرده بود و به خاطر نامگذاری هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به نام شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی فردا با این پیراهن‌ها وارد میدان می‌شوند.

همچنین یحیی گل‌محمدی امروز با حضور موسسه خیریه طوبی که از سال 1391 در تبریز افتتاح‌شده و یکی از مراکز خیریه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست است، بازدید ضمن دیدار با کودکان این موسسه، دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

سرمربی تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با مدیر این موسسه این اقدام را بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر توصیف کرد و گفت: خدمت کردن به این بچه‌ها افتخار بزرگی است که نصیب شما شده و امیدوارم با این نیت خیرخواهانه در این کار موفق باشید. همه ما و کلیه اعضای تیم تراکتورسازی هم با تمام وجود در خدمت شما عزیزان هستیم.

نکته قابل‌توجه در این دیدار علاقه کودکان حاضر در این مرکز به تراکتورسازی و پیگیری اخبار و نتایج این تیم بود.

گل‌محمدی در این خصوص به کودکان خیریه طوبی گفت: برای ما باعث افتخار است که شما تماشاگر بازی‌های ما هستید و قطعاً انگیزه مضاعفی خواهیم داشت تا موجب شادی و خوشحالی شما عزیزان باشیم.

مهدی بخشایش، مدیر خیریه طوبی در این ملاقات گزارشی از روند فعالیت‌های این مرکز از ابتدا تاکنون ارائه داد و ضمن قدردانی از سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: حضور شما باعث خوشحالی بچه‌ها شد و امیدواریم در آینده نزدیک با حضور همه اعضای تیم میزبان شما باشیم.

محمدرضا خطیب مدیر آکادمی و محمدجواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه در این دیدار گل‌محمدی را همراهی کردند.

602

کد خبر: 827146

وب گردی

وب گردی