گل‌محمدی:امیدوارم هم گل بزنیم هم اتفاقات خوب بیفتد/ گروسیان حالا حالاها فیکس است

سرمربی تراکتورسازی گفت: امیدوارم در مسابقه فردا با تمرکز کامل بازی کنیم تا هم گل بزنیم و هم اتفاقات خوب بیفتد.

به گزارش ایسکانیوز ، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با نفت اظهار داشت:در شرایطی هستیم که از نظر امتیازگیری روند خوبی نداشتیم. از 3 بازی قبل می‌توانستیم حداقل 5 امتیاز بگیریم اگر در ضربات آخر دقت می کردیم الان این امتیازها را داشتیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: امیدوارم فردا از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم و مهم این است که 3 امتیاز بازی را بگیریم. این برای من خیلی اهمیت دارد و بازیکنان برای گرفتن اولین سه امتیاز باید تلاش کنند.

گل‌محمدی در خصوص محرومیت یک ماهه فرزاد حاتمی گفت: حالا رای صادر شده و باید بگویم کار حاتمی مورد پسند من و باشگاه نبود اما اینکه باشگاه را از داشتن بازیکن محروم کنیم، خوب نیست و فکر نمی‌کنم رای خوبی باشد. مشکلات یک باشگاه هم می‌تواند در صدور یک رای تاثیر داشته باشد. این مشکلات از ابتدای فصل با ما بود و حالا با صدور این رای کار ما سخت‌تر شده و می‌دانید که فرزاد یک بازیکن مهم تیم ما بود و با نبود او کار ما سخت می‌شود اما باید این شرایط را بپذیریم.

وی تاکید کرد: من به بچه‌های تیمم در طول هفته گفتم که ما ممکن است شکست بخوریم ولی هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم. تمام تلاش ما این است که با تمام وجود در تمام مسابقات بازی کنیم و تراکتورسازی را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم.

گل‌محمدی با اشاره به حمایت هواداران از بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: هواداران همه جوره خود را ثابت کردند و من در مصاحبه بعد از بازی با استقلال هم گفتم فقط شرمنده این مردم هستیم چون شأن و شخصیت هواداران تراکتور خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. من مطمئنم تماشاگران فردا ما را حمایت می‌کنند و از اینکه چنین جوی را به وجود آوردند از آنها خیلی راضی هستیم. به خودمان می‌بالیم که چنین تماشاگرانی داریم و نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم. ولی مطمئنم از شرمندگی آنها درمی‌آییم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام،‌ گفت: جا دارد از مسئولان این ورزشگاه تشکر کنم که یک جلسه اجازه تمرین در این باشگاه را دادند. فکر نمی‌کنم کیفیت چمن از این بهتر باشد و این شرایط برای ما وجود دارد. چیزی که مهم است این که ما در این زمین تمرین کردیم و باید از مسئولان تشکر کنم.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیمش مموفق به گلزنی نشده و آیا فردا تراکتورسازی می‌تواند این کار را انجام دهد، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما درد بازی‌های قبل در مجموع 13-14 موقعیت گل داشتیم و شاید بچه‌ها کمی تحت فشار هستند. در طول هفته‌های اخیر تمرینات بسیار زیادی انجام دادیم و امیدوارم اتفاقات خوب منجر به گلزنی تیم ما شود و فردا بازیکنان جوان هم زیاد داریم که در غیاب حاتمی از آنها استفاده می‌کنیم.

خبرنگاری گفت: آیا ممکن است فرزین گروسیان فردا نیمکت‌نشین شود که گل‌محمدی پاسخ داد: فکر نمی‌کنم. ما کمی در این زمینه بی‌تجربگی کردیم اما همین موضوع هم می‌تواند برای ما نقطه مثبت باشد. گروسیان می‌تواند با اعتماد به نفس کار کند و حالا حالاها در دروازه تراکتور قرار می‌گیرد. این اعتماد را ما به او داده‌ایم.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: هادی محمدی حدودا 8-9 ماه در تیم ما نخواهد بود و عشوری هم حداقل 2 ماه کار دارد. عارف آغاسی حدود یک ماه در تیم ما نیست و باید با این شرایط کنار بیاییم.

وی در پایان در خصوص مسابقه تیمش با نفت گفت: بازی شرایط خاص دارد اما ما هم نسبت به هر مسابقه تاکتیک‌های مدنظر را پیاده می‌کنیم. باید حواس‌مان باشد مهمترین نکته، گل نخوردن است. خط دفاعی ما هم کم‌تجربه است. ما سعی می‌کنیم گل نخوریم و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

602

کد خبر: 827165

وب گردی

وب گردی