تصمیمات و برنامه‌های آتی به زودی توسط دبیر مجمع اعلام می‌شود

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بیانیه‌ای اعلام کرد برنامه‌های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بیانیه ای اعلام کرد برنامه های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: «نظر به صدور حکم انتصاب رییس و دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین اعضای محترم آن توسط رهبر معظم انقلاب، لازم به یادآوری است جزئیات برنامه ها و روند فعالیت آتی مجمع به ویژه کیفیت تغییرات ضروری که مقام معظم رهبری ابلاغ در حکم انتصاب خود تحت عنوان ضمائم و پیوست ها ابلاغ فرموده اند،به زودی توسط دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در قالب یک کنفر انس خبری به اطلاع رسانه ها و مردم خواهد رسید.

این بیانیه می‌افزاید: لذا با توجه به برخی مطالب غیر قابل وثوق در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی که در قالب «شنیده ها» منتشر می شود، ضمن تشکر از دلسوزی و توجه افراد، از فعالان رسانه ای درخواست می گردد از انعکاس این گونه مطلب خودداری کرده، تصمیمات و برنامه ریزی های مرتبط با مجمع تشخیص مصلحت نظام را صرفا به نقل از دبیر محترم که سخنگوی رسمی این نهاد می باشد، منعکس نمایند.

کد خبر: 827180

وب گردی

وب گردی