تغییرات ادامه دار با تبعید نورافکن/اینبار یک هافبک دفاعی!

قرار است استقلال با اوضاع متفاوتی برای بازی با سایپا آماده شود و احتمال نیمکت نشینی نورافکن وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز،تیم استقلال این هفته مقابل سایپا بازی می‌کند و منصوریان در نظر دارد با سیستمی متفاوت مقابل نارنجی پوشان بازی کند.

احتمال این که علیرضا منصوریان تیمش را مقابل سایپا با سیستمی متفاوت راهی میدان کند وجود دارد.

در حالی که در سه هفته گذشته از لیگ برتر آبی پوشان با دو هافبک دفاعی به مصاف حریفان خود می رفتند به احتمال قوی در این بازی با یک هافبک دفاعی مقابل حریف خود قرار می‌گیرند.

روزبه چشمی که بعد از بازگشت به میدان نشان داد از روزهای اوجش دور نیست، انتخاب نخست علیرضا منصوریان در خط میانی خواهد بود و در صورتی که آبی‌ها با یک هافبک دفاعی بازی کنند، روزبه چشمی انتخاب اول علیرضا منصوریان برای این پست است.

به این ترتیب نورافکن که عنوان پدیده فصل قبل را هم به خود اختصاص داده در ترکیب ثابت استقلال قرار نخواهد گرفت و بازی را از روی نیمکت تماشا می کند.

شاگردان علیرضا منصوریان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا می روند و با توجه به امتیازاتی که استقلالی ها در دوهفته ابتدایی لیگ از دست دادند سه امتیاز این دیدار برای اعضای این تیم بسیار مهم است و این در حالی است که سایپا تا بحال تیم موفقی در لیگ بوده و این موضوع کار استقلال را سخت می کند.

کد خبر: 827195

وب گردی

وب گردی