وزارت جهاد کشاورزی برنامه ای برای صادرات محصولات کشاورزی ندارد

نماینده مردم اردبیل در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای میزان، کیفیت بازار عرضه داخلی و خارجی محصولات کشاورزی بویژه در کشورهای همسایه هیچ برنامه خاصی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز ، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: یکی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی، کنترل بازار است. متاسفانه در تولید و بازار محصولات کشاورزی آشفتگی خاصی حکم فرماست که در طول چهار سال گذشته برای برطرف کردن آن اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی بجز گندم برای خرید دیگر محصولات کشاورزی هیچ اقدامی نکرده است. برای تولید سیب زمینی که سالانه ۵.۲ میلیون تن بوده نه برای بازار داخلی و نه برای بازار خارجی اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده مردم اردبیل خطاب به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: آیا خبر دارید که در همین مدت در سال ۹۴ قیمت سیب زمینی تولید شده در استان اردبیل حتی به ازای هر کیلو ۵۰ تومان نیز به فروش نرسید و خسارت جبران ناپذیری به کشاورزان وارد شد.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی برای میزان، کیفیت بازار عرضه داخلی و خارجی محصولات کشاورزی بویژه در کشورهای همسایه هیچ برنامه خاصی ندارد.

کد خبر: 827201

وب گردی

وب گردی