پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم تشییع شد

پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و در آرامستان بهشت معصومه(س) این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) که به تازگی به دست تکفیری ها به شهادت رسیده بودند از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.
نوای «لبیک یا حسین، لبیک یا حضرت زینب(س) و لبیک یا مهدی(عج)» مداحان اهل بیت(ع) در صحن های مختلف حرم حضرت معصومه(س) طنین انداز شده بود و مردم در رثای شهدای مدافع حرم عزاداری می کردند.
پیکر مطهر شهدا بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در قطعه شهدای مدافع حرم در آرامستان بهشت معصومه قم در کنار همرزمانشان به خاک سپرده شد.
فرماندهان نظامی، انتظامی ، فضلا، کسبه و قشرهای مختلف مردم استان قم، دراین مراسم باشکوه پیکرهای مطهر را گلباران کرده و آنان را تا بهشت معصومه بدرقه کردند.
دراین مراسم یاد و خاطره محسن حججی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)با مداحی مداح اهل بیت(ع) زنده نگه داشته شد.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سراز پیکر پاکش جدا کردند.
به گزارش ایرنا در طول مسیر تشییع ،شرکت کنندگان با اعلام انزجار از جنایت های گروه های تروریستی ، شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل» را سر دادند.

900

کد خبر: 827214

وب گردی

وب گردی