دفاع بازیکنان  پرسپولیس از طارمی+ عکس

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در اقدامی اعتراض آمیز پُست های اینستاگرامی خود را پاک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سیاه جامگان بود و مقابل این تیم با تساوی یک-یک متوقف شد تا نوار بردهای صدرنشین از بین برود.

در جریان بازی تعدادی از لیدرهای پرسپولیس از هواداران خواستند تا نسبت به عملکرد مهدی طارمی اعتراض کنند و حتی در این زمینه به آقای گل قرمزها، دشنام هایی سر داده شد که باعث اعتراض هم تیمی های مهدی نیز شد.

حسین ماهینی بعد از مسابقه در گفتگو با خبرنگاران نسبت به این قضیه واکنش نشان داد و اعلام کرد دلیلی ندارد لیدرها از هواداران بخواهند که علیه طارمی فحاشی کنند. ماهینی اعلام کرد در جلسه ای که با مدیریت باشگاه خواهند داشت، می خواهند مسائل به وجود آمده را برطرف سازند تا در ادامه راه مشکلات دیگری ایجاد نشود.

بعد از این اتفاقات تلخ، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نظیر محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و ... در اقدامی اعتراض آمیز تمامی پُست های اینستاگرامی خود را پاک کردند.

پرسپولیس روز سه شنبه در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم‌الاهلی عربستان برود و حاشیه های ایجاد شده می تواند لطمات جبران ناپذیری را به تیم وارد کند.

601

کد خبر: 827278

وب گردی

وب گردی