«آوایی» آشنا به مشکلات جامعه در حوزه قضائی است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: «آوایی» آشنای به مشکلات جامعه در حوزه قضائی است و ایشان تجربه و تخصص دارند.

به گزارش ایسکانیوز ، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (پنج‌شنبه 26 مرداد 96) در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دادگستری اظهار داشت: فرد معرفی‌شده انسانی آرام، اخلاق‌مدار، مردمی، آشنای به مشکلات جامعه در حوزه قضائی است و ایشان تجربه و تخصص را دارند تا با ارائه پیشنهادات و تنظیم لوایح و ارائه آنها توسط دولت به مجلس بتوانیم شاهد باشیم مشکلاتی که در حوزه قضائی و حقوقی و همچنین در تعزیرات حکومتی با آن مواجه هستیم، به واسطه این برادر ارزشمند ما حل شود.

وی خاطرنشان کرد: در پاسخ به برادر عزیزمان جناب آقای بیگلری که فرمودند مشکلات پزشکی قانونی، می‌گویم که مشکلات پزشکی قانونی را چند ماه پیش خودمان تصویب کردیم که یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی مردم ما در کمبود پزشک در حوزه پزشکی قانونی است.

نماینده مردم اسد آباد در مورد مشکلات پزشکی قانونی تصریح کرد: ما در این باره مجوز دادیم و لایحه آمد به مجلس و موافقت کردیم و همچنین تصویب شد که عده کثیری از پزشک بتوانند به استخدام حوزه قضائی دربیایند.

اکبرزاده اضافه کرد: اینها دارند دوره‌های تخصصی می‌بینند تا دلگرم شوند و بتوانند در شهرستان‌های محروم فعالیت کنند. پاسخ آقای بیگلری را خود مجلس در لایحه تدوینی قبلی داده است. ما به تعداد کثیری پزشک قانونی نیاز داریم.

کد خبر: 827302

وب گردی

وب گردی