دومین دوره رقابت های سراسری دوی صحرانوردی یگان های ویژه ناجا با نام و یاد شهید مظلوم مدافع حرم محسن حججی روز پنجشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز فرمانده یگان ویژه انتظامی استان همدان در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا گفت: دومین دوره مسابقات سراسری دوی صحرانوردی یگان های ویژه ناجا 26 مردادماه جاری با شرکت 37 تیم از کشور به میزبانی یگان ویژه همدان برگزار شد.
سرهنگ محمد حسن آبادی افزود: این پیکارهای ورزشی در 2 رده سنی زیر 30 سال در مسافت هشت کیلومتر و بالای 30 سال در مسافت پنج کیلومتر در مسیر جاده سرخ آباد به سمت ورزشگاه شهید مفتح(ره) با نظارت و قضاوت داوران کشوری به مرحله اجرا درآمد.
وی هدف از برگزاری این رقابت ها را حفظ آمادگی جسمانی کارکنان و انتخاب بهترین نفرات برای حضور در مسابقات نیروهای مسلح عنوان کرد.
فرمانده یگان ویژه انتظامی استان همدان ادامه داد: در بسیاری از رشته های ورزشی قهرمانان یگان ویژه در سطح ملی و بین المللی افتخارآفرینی کرده اند.
به گزارش ایرنا در این دوره از رقابت ها در مجموع تیم یگان ویژه شهر کرد رتبه نخست، یگان ویژه همدان رتبه دوم و یگان یکم امیرالمومنین (ع) تهران رتبه سوم را کسب کردند.

900

کد خبر: 827322

وب گردی

وب گردی