آنچه که امروز طلبه‌ها را تهدید می‌کند روزمرگی است

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌ رضوی گفت: روزمرگی بدترین آسیب است که به آن دچار می‌شویم و متاسفانه آنچه که امروز طلبه‌ها را تهدید می‌کند روزمرگی است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات شرق کشور اظهار داشت: نباید طلبگی خود را فراموش کنیم چرا که ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و برای ظهور آن حضرت تلاش می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: باید از فضای تبلیغی که امروز وجود دارد استفاده کرد و با روحیه طلبگی وظایف خود را انجام دهیم. هیچ‌ چیز بدتر از روزمره شدن نیست و موضوعی است که مار دچار مشکل می‌کند و ما در محضر امام زمان(عج) شرمنده می‌کند. روزمرگی بدترین آسیب است که به آن دچار می‌شویم و متاسفانه آنچه که امروز طلبه‌ها را تهدید می‌کند روزمرگی است.

وی با بیان این که امروز امکاناتی در شما است که در 60 سال پیش در اختیار مرجع تقلید نیست، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات بسیاری در سازمان تبلیغات اسلامی فراهم شده است و باید قدر این موقعیت را دانست.

علم‌الهدی اظهار داشت: شما از نشاط جوانی و امکانات خود استفاده کنید و علاوه بر این دو ایمان و علاقه به امام زمان(عج) نیز دارید. سعی کنید به روزمرگی دچار نشوید و هر روز شما با روز گذشته متفاوت باشد و اگر این گونه نباشید بدهکار امام زمان(عج) می‌شوید.

900

کد خبر: 827323

وب گردی

وب گردی