تاکید سلیمانی خطاب به نمایندگان کشورهای عربی غرب آسیا : در این برهه از زمان اتحاد و یکپارچگی بیشتری بین ملت مسلمان و کشورهای منطقه باید شکل بگیرد

اردن ،قطر،لبنان،عراق و ایران جلسه ایی را با هدف همکاری و مشارکت بیشتر کشورهای غرب قاره آسیا در خلال  بیست و چهارمین رقابت های  انفرادی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی اردن برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رمزی تابالت رییس فدراسیون اسکواش اردن و عضو هیات رییسه و رییس کمیته مسابقات فدراسیون غرب آسیا ضمن خوشامدگویی به اعضا اظهار داشت : تشکیل فدراسیون اسکواش غرب آسیا با هدف بهبود بیشتر این ورزش در این بخش از آسیا یک ایده خوب بود و انتظار داریم کشورهای بیشتری در این منطقه همکاری نزدیک تری داشته باشند.

در ادامه مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش غرب آسیا و رییس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران تاریخچه تشکیل فدراسیون اسکواش غرب آسیا که ایده آن از اجلاس جهانی در روتردام هلند آغاز شد و در اجلاس اسیا به میزبانی کویت تایید و نهایتا در اجلاس غرب آسیا به میزبانی ایران رسما کار خود را اغاز کرد را برای حاضرین بیان نمود و اعلام کرد همه هدف ما این است که با وحود این تشکیلات فارغ از مسایل سیاسی که جهان خصوصا خاورمیانه گرفتار آن شده کشورهای منطقه بتواند رویدادهای مشترک ارتباطات بهتر و مشارکت بیشتر همراه با احترام متقابل در برنامه های این فدراسیون داشته باشند و از افدامات این فدراسیون در ٤ سال گذشته شرح داد.

سپس هر کدام از اعضا بر تحکیم وحدت و یکپارچگی کشورهای غرب آسیا تاکید کردند. همچنین سلیمانی پیشنهاد میزبانی جوانان غرب آسیا را در دی ماه و در ایران داد. رمزی مقرر شد تا با هماهنگی با دبیرکل این فدراسیون تاریخ دقیق برگزاری مسابقات جوانان غرب اسیا را به اعضا اعلام نماید.

مقرر شد کشورها تلاش کنند تا در یک رقابت ایران حونیور و اصفهان حونیور و قطر جونیور ورزشکارانی اعزام نمایند تا باعث بهبود برگزاری مسابقات پیش رو شوند. کمپ های ملی مشترک در کشورهاب قطر، اردن و ایران تشکیل شود و مربیان کشورهای منطقه اطلاعات خود را بسط و گسترش دهند.

601

کد خبر: 827352

وب گردی

وب گردی