ذوب آهن صفرـ  سپاهان صفر/ زیبا و گرم در شب سرد سکو های فولاد شهر

نیمه اول دربی اصفهان با حساب بدون گل یه پایان رسید؛ این در حالی است که دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه یکدیگر پیش رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر دربی شهر اصفهان در حالی امشب برگزار خواهد شد، که استقبال خوبی از این بازی به عمل نیامده است.

دو تیم در مجموع، شصت بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن بیست و یک پیروزی برای سپاهان و هفده پیروزی برای ذوب آهن بوده است؛ ضمنا این دو تیم بیست و دو بار نیز به تساوی رضایت داده اند.

هر دو تیم اصفهانی به خصوص سپاهان نتایج خوبی کسب نکرده اند؛ ذوب آهن با قلعه نوعی طی سه هفته نخست با کسب یک برد و دو تساوی پنج امتیازی هستند و شاگردان کرانچار با دو تساوی و یک شکست تنها موفق به کسب دو امتیاز شده اند و همچنان در حسرت اولین برد در لیگ برتر امسال به سر می برند.

ورزشگاه: فولادشهر

تعداد تماشاگر:3500نفر

ساعت:20:15

ترکیب میزبان:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده ، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، محمد امینی، مهدی رجب زاده، ربیع عطایا و مرتضی تبریزی.

ترکیب میهمان:

لی اولیویرا، کایرو رودریگز، عزت‌الله پورقاز، حسن جعفری، سعید آقایی، میلاد سرلک، محرم نویدکیا، شاهین ثاقبی، حسین پاپی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری.

داوران:

علیرضا فغانی-محمدرضا مدیر روستا-محمد عطایی-امید سعید فر-ناظر: مسعود عنایت

کارت زرد:
رسول نویدکیا دقیقه 41 (سپاهان)

دیدار قبلی 2تیم:
سپاهان 2 ذوب آهن 1

ذوب آهن 2 سپاهان 0

وضعیت جدول:
ذوب آهن: پنجم

سپاهان: چهاردهم

شرح بازی:

بازی را سپاهان حجومی تر آغاز کرد و در ده دقیقه اول آن ها سه بار در آستانه رسیدن به گل قرار داشتند که با مقاومت مظاهری دروازه ذوب آهن باز نشد. بعد از ده دقیقه طوفانی ابتدای بازی کمی از سرعت بازی کاسته شد و بیشتر در میانه میدان در جربان بود. در ادامه اما ذوب آهنی ها با در دست گرفتن بازی چند موقعیت مناسب گلزنی روی دروازه سپاهان خلق کردند که با بدشانسی از دست دادند.

دقایق حساس:

دقیقه 1: پرتاب پور قاز در دهانه دروازه روی سر سعید آقایی نشست که او با بی دقتی توپ را به بیرون زد.
دقیقه 4: ضربه سر محمدرضا حسینی روی کرنر ارسالی از سمت چپ سپاهان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 8: تیم سپاهان چسبیده به محوطه ی جریمه صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شد که شوت محکم مهرداد محمدی را رشید مظاهری با واکنشی تماشایی برگشت داد؛ در برگشت حسن پاپی به توپ ضربه زد که در میان راه به مدافعین سپاهان برخورد کرد تا این موقعیت خوب برای طلایی پوشان از دست برود.

دقیقه 11: ارسال از سمت راست ذوب آهن روی سر مهرداد محمدی فرود آمد ولی ضربه ی این بازیکن با واکنش دیدنی مظاهری از دست رفت.

دقیقه 24: ارسال ربیع عطایا و ضربه ی سر نژاد مهدی می رفت گل اول بازی را رقم بزند، اما کمک اول مسابقه پرچمش را بالا برد.

دقیقه 28: ارسال مهدی رجب زاده و ضربه ی سر محمدرضا حسینی چیزی نمانده بود به گل اول ذوب آهن بدل شود ولی لی اولیویرا به زیبایی مانع از گل شدن توپ شد تا او هم مانند رشید مظاهری در پاربرجا ماندن نتیجه ی بدون گل بیشتر تاثیر را داشته باشد.

دقیقه 33: ضربه ی سر نژاد مهدی روی کرنر ارسالی با عکس العمل به موقع مدافع سپاهان از روی خط دورازه برگشت داده شد.

دقیقه 44: باز هم ارسال از سمت چپ خط دفاعی سپاهان با ضربه ی ذوبی ها در داخل محوطه جریمه همراه شد ولی اینبار توپ به همانجایی رفت که اولیویرا ایستاده بود.

بازی از نگاه سکوها:

نوید کیا و پاپی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند و با امیر قلعه نوعی مربی سابق خود خوش و بش گرمی کردند.

سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن نیز در ورزشگاه حاضر شده است.

قاسم حدادی فر که به تازگی با یک مصدومیت بلند مدت روبرو شده است توسط هوادارن تشویق شد.

بازیکنان دو تیم بازی محکم و در برخی مواقع خشنی را به معرض نمایش می گذارند و بازی چند بار به دلیل مصدومیت بازیکنان دو تیم متوقف شده است.

در دقیقه 33 این بازی رشید مظاهری در یک صحنه مشکوک به نظر می رسید توپ را بیرون از محوطه جریمه با دست لمس کرد که با اعتزاض سپاهانی ها همراه بود اما فغانی اعتقادی به این خطا نداشت.

اکثز طرفداران حاضر در ورزشگاه به سپاهانی هستند.

606

کد خبر: 827427

وب گردی

وب گردی