نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود

هجدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور با شعار «نوگرایی در حکومت - پایبندی به حاکمیت» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، محمدرضا گلرو مفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری که روز گذشته در دفتر این اتحادیه برگزار شد با اشاره به برگزاری هجدهمین نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور اظهار داشت: این نشست با شعار «نوگرایی در حکومت - پایبندی به حاکمیت» از 28 مرداد تا 3 شهریور در دانشگاه علامه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای حضور در این نشست از میهمانان و مسئولان کشوری و لشکری دعوت شده است. افتتاحیه این نشست با سخنرانی جهان‌بین عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد یکشنبه ساعت 8 صبح در دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود.

گلرو مفرد ادامه داد: در زمان برگزاری این نشست،کمیسیون‌های پنج‌گانه با محوریت آموزش مهارت‌های تشکیلاتی برپا و از اساتید دانشگاه‌ها و ادوار اتحادیه در برگزاری آنها استفاده می‌شود.بخش دوم نشست‌های سیاسی ـ اجتماعی با محوریت شعار نشست با عنوان نوگرایی در حکومت و پایبندی به حاکمیت است.

این فعال دانشجویی به برخی از سخنرانان این نشست نیز اشاره و تصریح کرد: نقوی حسینی، دریادار سیاری، حجت‌الاسلام شیرازی، حاجی دلیگانی، حجت‌الاسلام ذوالنور، وکیلی، سعیدی‌کیا، فتاح، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، احمد توکلی، حسین دهباشی، پرویز امینی و قاضی‌زاده هاشمی از جمله افرادی هستند که در این نشست سخنرانی خواهند داشت.

گلرو با اشاره به دعوت از شخصیت‌های مختلف برای حضور در نشست سالانه این اتحادیه دانشجویی افزود:متأسفانه دولت و قوه قضائیه آنچنان که باید همکاری نکردند و علی‌رغم دعوتی که از آنها شد، به نظر نمی‌رسد که در این نشست حضور داشته باشند. البته از آقای جهانگیری و آقای اژه‌ای دعوت شده است که این دو قول‌های مساعدی به برگزار کنندگان نشست داده‌اند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در حاشیه نشست سالانه، نشست بین‌المللی با هدف تشکیل جبهه جهانی مقاومت خواهیم داشت که در آن 50 دانشجوی خارجی و فعالان جبهه مقاومت از کشورهای یمن، بحرین و نیجریه حضور خواهند داشت.

وی گفت: همچنین نشستی هم با عنوان نشست بررسی زن در غرب خواهیم داشت و در آن جایگاه زن در غرب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این نشست پنجشنبه 2 شهریور با حضور میهمانانی از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

گلرو مفرد ادامه داد: برگزاری یادواره سرداران شهید جبهه مقاومت با سخنرانی سردار برقی از راویان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، برگزاری نشست اولین دوره نشریات دانشجویی اتحادیه و برنامه‌هایی به منظور ارائه توانمندی‌های علمی و فناوری کشور از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه در نشست سالیانه اتحادیه حدود 500 نفر از 51 دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل حضور خواهند داشت، گفت: پایان‌بخش نشست سالیانه برگزاری انتخابات شورای مرکزی جدید است که با حضور اعضای شورای عمومی انجام می‌شود.

کد خبر: 827440

وب گردی

وب گردی