درخشان: با بازیکنان فعلی در لیگ هم دچار مشکل می‌شویم چه برسد به آسیا

سرمربی تیم نفت تهران گفت: باید بازیکن خوب خارجی بگیریم تا به ما کمک کنند در غیر این‌صورت کار سختی خواهیم داشت و در لیگ برتر دچار مشکل می‌شویم، چه برسد به آسیا.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان پس از شکست شکست دو بر یک نفت تهران مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی خوبی بود و به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم. مشکلات زیادی داشتیم و در این بازی حضور پیدا کردیم تا شرایط‌مان را بهتر کنیم. از نظر بدنی ایده‌آل نیستیم.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که داشتیم، بازی بسته ارائه نکردیم. تلاش کردیم با دست پر از زمین خارج شویم، اما نشد. اشتباه‌هایی که در خط میانی ما دیده می‌شد، باعث شد تمرکز لازم را نداشته باشیم. امیدوارم مشکلات‌مان را حل کنیم و بتوانیم بهتر از چیزی که بودیم، باشیم.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص صحنه پنالتی تراکتورسازی در دقایق پایانی بازی، گفت: من از آن صحنه دور بودم و ندیدم. اگر داور تشخیص داده، حتما درست بوده است. به همین خاطر من در مورد آن صحبت نمی‌کنم. حتماً کمک داور صحیح دیده که پنالتی اعلام کرده است.

درخشان با اشاره به شرایط بحرانی نفت تهران، خاطرنشان کرد: ما زمانی به نفت آمدیم که در آستانه آغاز لیگ بودیم و نمی‌توانستیم بازیکنان زیادی به خدمت بگیریم. آنهایی که مانده بودند را جذب کردیم، اما نمی‌توانیم این‌طور جلو برویم و باید بازیکن جدید بگیریم. مخصوصاً بازیکن خارجی، چون بایکن داخلی‌ خوب نمانده است. در نیم‌فصل هم تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را به ما نمی‌دهند. باید بازیکن خوب خارجی بگیریم تا به ما کمک کنند. در غیر این‌صورت کار سختی خواهیم داشت و در لیگ برتر به مشکل می‌خوریم، چه برسد به آسیا. ما تیم‌مان را خیلی دیر جمع کردیم. نمی‌توانستیم بازیکن 20 ساله‌ را در ترکیب قرار بدهیم، چون همه تیم‌ها با تجربه هستند. این بازیکنان را جمع کردیم تا در کنار با تجربه‌ها به میدان بفرستیم. میدان دادن به بازیکنان جوان تاوان دارد و حتی ممکن است تیم سقوط بکند. یک کار مهمی داریم و آن هم این است که در تعطیلات تیم‌مان را که از نظر بدنی عقب است، به شرایط ایده‌آل برسانیم. در غیر این‌صورت در ادامه رقابت‌ها اذیت خواهیم شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در دیدار امشب تراکتورسازی را چطور ارزیابی کردید، گفت: تراکتورسازی هم مانند نفت نیاز به تقویت دارد. تراکتورسازی مقابل ما راحت پیروز شد، اما تیم‌های دیگر به تراکتورسازی اجازه نمی‌دهند که این طور راحت نتیجه بگیرد.

«مشکلات مالی بازیکنان ما را اذیت می‌کنند». سرمربی تیم نفت تهران با بیان این جمله، یادآور شد: هنوز مشکلات داخلی زیادی داریم که یکی از آنها مشکلات مالی است. باید مشکلات مالی را حل کنیم تا ذهن بازیکن آماده بازی باشد. اگر مشکلات مالی رفع شود، بازیکنان‌مان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند. آنها باید در اختیار تیم باشند. وقتی که یک بازیکن در یکی دو بازی اول خوب کار کرد، نباید در دو سه بازی بعدی فکر کند که می‌تواند تصمیم شخصی بگیرد. بازیکن باید در اختیار تیم باشد. قرار است یک تیم گل بزند، نه یک بازیکن. امیدوارم این موضوع در ذهن بازیکنانم بماند. یک تیم بودن بهتر از یک نفر بودن است.

درخشان عنوان کرد: بازیکنانی که در نیمکت داشتیم و کنار زمین گرم می کردند، مدافعان میانی بودند. نمی‌توانستم از آنها در پست مهاجم یا هافبک استفاده کنم. دفاع چپ امروز من، بازیکن تخصصی نبود، چون دو بازیکن مصدوم در این پست داشتیم. چون بازیکن نداشتیم از آقایی در این پست استفاده کردیم. نفرات نداشتیم که از آنها استفاده کنیم. ما تیم‌مان را در خیلی از جاها باید باید تقویت کنیم. بازیکن خوب الان نیست. بازیکنانی هم که می‌بینید، زمان آقای کریمی جذب شدند. چند بازیکن هم بعد از آمدن من جذب شدند.

وی گفت: از سوی دیگر بازیکنان جوانی داریم و نمی‌توانستیم از این جوانان مقابل تراکتورسازی استفاده کنیم. این تیم، تیم بزرگی است، حتی اگر جوان شده باشد. بازی کردن مقابل تراکتورسازی خیلی سخت است. خیلی از بازیکنانی که سال گذشته با نفت قهرمان جام حذفی شدند، از این تیم رفتند و تا زمانی که بازیکنان جدید با یکدیگر هماهنگ شوند، مشکل خواهیم داشت. اکثر تیم‌ها قبل از اینکه ما تیم‌مان را ببندیم، حتی به دو اردو هم رفتند. در هر بازی که انجام می‌دهیم متوجه می‌شویم که کدام بازیکن جواب می‌دهد و به قول شما (خبرنگاران) باید با آزمون و خطا جلو برویم. نمی‌توانیم از وقعیت فرار کنیم، این موجودیت ماست. هر بازی یکی دو نفر را جایگزین می‌کنیم تا ببینیم چه کسی خوب است و چه کسی نه. هنوز خیلی کار داریم و امیدوارم در این تعطیلات تیم را از نظر بدنی به شرایط خوبی برسانیم.

601

کد خبر: 827441

وب گردی

وب گردی