ثبت‌نام بدون آزمون دانشجو در 9 رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس گفت: این دانشگاه در 9 رشته به صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز مهدی بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب و ثبت‌نام رشته اقدام و با به همراه داشتن مدارک برای ثبت‌نام به واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی نا پیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود، افزود: همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با استفاده از نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بصیرت عنوان کرد: دانشگاه بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس اکنون بیش از چهار هزار دانشجو در حدود ۴۰ رشته تحصیلی متنوع در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی دارد.

رئیس دانشگاه بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس با تاکید بر اینکه برای اخذ رشته های جدید در این دانشگاه تلاش می شود، اضافه کرد: دانشجویان با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس می‌توانند به آسانی تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داده و از امکانات آموزشی و کمک آموزشی و برخورداری از تسهیلات مالی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان واحد بین الملل خلیج فارس ـ خرمشهر می توانند با بهره مندی از وام‌های دانشجویی، ازدواج، ضروری و تخفیف شهریه با شرایط ویژه در این واحد دانشگاهی تحصیلات عالیه خود را به پایان برسانند، از برخورداری از اساتید مجرب و تمام وقت، سرویس ایاب و ذهاب به خوابگاه، کتابخانه، ارائه وام و تقسیط شهریه، خوابگاه های دانشجویی، سلف سرویس با سیستم اتوماسیون، ثبت نام اینترنتی و برخورداری از سایت های کامپیوتر، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز به عنوان دیگر امکانات فراهم شده در این واحد آموزشی یاد کرد.

بصیرت با تاکید بر آمادگی کامل این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان به شرایط ویژه و استراتژیک خرمشهر به عنوان پایتخت ایثار و از خود گذشتگی اشاره کرد و گفت: در این واحد دانشگاهی فعالیت‌های در زمینه های مختلف فرهنگی نیز صورت خواهد گرفت.

کد خبر: 827514

وب گردی

وب گردی