استعفای رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مهم است و پیگیری جدی خواهد شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس استعفای حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را مهم دانست و گفت: به یاری خدا این موضوع بعد از پایان بررسی صلاحیت کابینه به طور جدی پیگیری خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود مجلس به بحث استعفای حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: این مسئله که موضوع مهمی هم هست ان‌شاءالله بعد از تمام شدن بررسی صلاحیت کابینه به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: اخیرا این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بحث قرار گرفت و قرار شد جلسه‌ای با آقای نوبخت گذاشته شود و این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

سلیمی تصریح کرد: اینکه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کند به دلیل عدم پرداخت بودجه توسط دولت می‌خواهد استعفا دهد دغدعه مهمی را ایجاده کرده است و ان‌شاءالله هر چه زودتر بتوانیم این مسئله را در مجلس پیگیری کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از آقای محمدیان هم دعوت می‌کنیم در کمیسیون حاضر شده و مشکلاتی که باعث شده چنین تصمیمی را بگیرد را مطرح کند تا انشاءالله به نتیجه مثبتی در این خصوص برسیم.

303

منبع: فارس

کد خبر: 827548

وب گردی

وب گردی