امام جمعه ساری: نباید از دشمن هراس داشت این دستور اسلام است

نماینده ولی فقیه در مازندران در مورد مذاکره با آمریکا گفت: در برابر آمریکا باید مقابله به مثل کرد، مجلس اقداماتی را در دستور کار دارد، این موضوع لازم است ولی کافی نیست، نباید از دشمن هراس داشت این دستور اسلام است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: سیره انبیا الهی سبب تقویت بنیان‌های ارزشی در جامعه دینی می‌شود.

وی افزود: جامعه اسلامی باید دارای شاخصه عقیدتی و ارزشی بوده و این دستاورد بزرگ علمای دین برای اسلام شیعی است.

امام جمعه ساری با تسلیت شهادت شهید مدافع حرم حججی توسط داعشیان سست عنصر، تصریح کرد: خون‌های شهیدان مدافع حرم نظام اسلامی را در جهان بیمه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در مورد مذاکره با آمریکا گفت: در برابر آمریکا باید مقابله به مثل کرد، مجلس اقداماتی را در دستور کار دارد، این موضوع لازم است ولی کافی نیست، نباید از دشمن هراس داشت این دستور اسلام است.

وی افزود: اسلام با تحریم‌ها بیگانه نیست، این تحریم‌ها در دوران پیامبر(ص) بود، با استقامت و پایداری این تحریم‌ها هم از بین می‌رود، مجلس باید قوی‌تر و نیرومندتر در برابر سنا بایستد و به آنها ثابت شود که مردم طرفدار نظام بوده و در برابر آنها به خوبی ایستادگی می‌کنند.

طبرسی گفت: توان موشکی و دفاعی ما باید تقویت شود و با هیچ فردی در این ارتباط مذاکره نمی‌کنیم، موشک‌های ما قابل مذاکره نیست، برای موجودیت خویش در برابر دنیای وحشی توان موشکی ما توسط نیروهای مسلح تقویت شود.

وی با اشاره به شهادت ناجوانمردانه شهید حججی توسط ایادی کفر، بیان کرد: این جنایت باعث تنفر ملت‌ها و برخی از کشورها شد، در داخل کشور وحدت و انسجام جدی نسبت به نحوه شهادت این شهید ایجاد شد.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه مردم با استقبال از خانواده این شهید در مشهد پیام دادند که راه این مرد بزرگ ادامه دارد، افزود: مردم با حضور خود خواستار انتقام جدی از عاملان این جنایت شدند و باید سر موضع انقلابی خود بایستیم.

طبرسی با بیان اینکه باید وزرای انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند، دولت از مدیران بازنشسته برای مدیریت استان‌ها استفاده نکند، افزود: در استان‌ها باید افرادی حضور داشته باشند که اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند، در حال حاضر بسیاری از مدیران انگیزه‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی نداشته و تنها برای اجرای این طرح شعار می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مردم باید ثمره دولت دوازدهم را که تجربه کاری چهار ساله را دارد، بچشند.

901

کد خبر: 827578

وب گردی

وب گردی