مهار حریق کارخانه فیلتر شهرک صنعتی عباس آباد

بخشدار شریف آباد از مهار حریق کارخانه فیلتر شهرک صنعتی عباس آباد بعد از حدود ۵ ساعت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین شیرازی اظهار داشت: بعد از ظهر جمعه نگهبان کارخانه متوجه حریق در انبار مواد اولیه کارخانه تولید فیلتر در شهرک صنعتی عباس آباد می شود و به سرعت وارد عمل می شود و نیز به آتش نشانان اطلاع می دهد.

وی افزود: آتش نشانان از تمام شهرها و شهرستان های اطراف از جمله شریف آباد، پاکدشت، ورامین، فرون آباد و تهران برای مهار این آتش سوزی در محل کارخانه حضور پیدا می کنند و به اطفاء حریق می پردازند، اما به دلیل این که عمده مواد اولیه تولید فیلتر در این کارخانه کاغذ بوده و کاغذ قابلیت اشتعال بالایی دارد، حریق به سرعت منتشر شده و گستردگی فراوانی می یابد.

بخشدار شریف آباد در خصوص میزان خسارت وارد شده به این کارخانه اظهار داشت: انبار مواد اولیه این کارخانه به طور کامل سوخت و ۲ سوله دیگر نیز به شدت آسیب دید، اما برآورد میزان خسارت نیاز به بررسی کارشناسان دارد، مبالغی توسط مالک کارخانه مطرح می شود، اما نیاز به تایید کارشناسان دارد، اما خدا را شاکریم که این حریق مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

وی گفت: هم اکنون حریق مهار شده و آتش نشانان در حال جابجایی مواد سوخته و ایمن سازی محوطه هستند، در قسمت پایین کاغذها حرارت وجود دارد و آتش نشانان در حال ایمن سازی و اطفاء آن هستند.

شیرازی در گفتگو با مهر گفت: علت حریق اولیه اتصالی سیم های برق بوده است اما هم چنان بررسی های بیشتر ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در اثر شدت حریق، سقف برخی از سوله های کارخانه تولید قیلتر فرو ریخت.

901

کد خبر: 827681

وب گردی

وب گردی