نتایج چهارمین روز نمایندگان اسکواش ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا

دو نماینده اسکواش ایران که روز گذشته مدال برنزشان را قطعی کرده بودند در پایان چهارمین روز رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نتیجه را واگذار کردند و به دیدار نهایی راه نیافتند.

به گزارش ایسکانیوز، در چهارمین روز از رقابت‌های اسکواش قهرمانی جوانان آسیا نمایندگان ایران مقابل حریفان خود به میدان رفتند. قارونی و شاملی روز گذشته مدال برنز خود را در این رقابت‌ها قطعی کرده بودند و امروز برای صعود به دیدار نهایی مقابل حریفان خود رفتند اما با شکست مقابل حریفانشان به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

شاملی در رده سنی کمتر از ۱۹ سال مقابل منصور زمان از پاکستان قرار گرفت و این بازی را با حساب سه بر صفر (۱۲-۱۰ /۱۱-۶/ ۱۱-۸) واگذار کرد.

دانیال قارونی نیز در رده سنی زیر ۱۵ سال در مقابل حریف هندی به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر (۱۲-۱۰/ ۱۱-۶/ ۱۱-۴) به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

امیر حسین فیض‌پور در رده سنی کمتر از ۱۹ سال مقابل حریفی از اردن بازی را با نتیجه سه بر یک (۱۵-۱۳/۱۱-۸/ ۷-۱۱/ ۱۲-۱۰) واگذار کرد و فردا در آخرین دیدارش به مصاف حریفی از کره خواهد رفت.

محمدرضا جعفرزاده دیگر نماینده ایران در رده سنی کمتر از ۱۷ سال نیز توانست حریف پاکستانی خود را با نتیجه سه بر صفر (۱۱-۷ /۱۱-۲ /۱۱-۵) از پیش رو بردارد. او باید فردا در آخرین روز این رقابت‌ها به مصاف ورزشکار سریلانکایی برود.

رقابت‌های اسکواش قهرمانی جوانان آسیا از ۲۴ تا ۲۸ مردادماه به میزبانی اردن در حال برگزاری است. تیم ملی ایران با چهار پسر در این رقابت‌ها حاضر است. در این رقابت‌ها سه داور ایرانی نیز (دو داور زن، نواده و رمضانی) و یک داور مرد حضور دارند.

602

کد خبر: 827696

وب گردی

وب گردی