بررسی گل های روییده شده در هفته چهارم لیگ برتر/بهتر شد اما خوب نه!

پرگل ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر(جام خلیج فارس) بین دو تیم پدیده و استقلال خوزستان برگزار شد که 4 گل در برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته چهارم لیگ برتر با 8 دیدار و 19 گل به پایان رسید. پرگل ترین دیدار این هفته بین دو تیم پدیده و استقلال خوزستان برگزار شد که 4 گل در برداشت. در ادامه نگاهی می اندازیم به نتایج و شرح گل دیدارهای این هفته:

پرسپولیس یک -سیاه جامگان یک

تراکتورسازی 2 - نفت تهران یک

ذوب آهن صفر - سپاهان 2

سایپا یک - استقلال صفر

پارس جنوبی 2 - نفت آبادان یک

پدیده 2 - استقلال خوزستان 2

سپیدرود یک - پیکان صفر

فولاد 2 -گسترش فولاد یک

* شرح گل ها:

فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)

دقیقه 6 روی ارسال از سمت راست وحید امیری، ضربه سر مهدی طارمی با واکنش ناصری همراه شد که در برگشت این احمدزاده بود که موفق شد دروازه خالی را باز کند.

امیر محمد پناهی(سیاه جامگان)

روی یک ضدحمله و اشتباه پرتکرار مدافعان پرسپولیس این امیرمحمد پناهی بود که روی ضربه برگشتی از شش قدم دروازه خالی را گشود و نیمکت سیاه جامگان را غرق در شادی کرد.

محمد ایرانپوریان(تراکتورسازی)

تراکتورسازان روی اولین حمله جدی خود به سمت دروازه نفت پشت محوطه جریمه توسط محمدرضا آزادی صاحب توپ شدند. این مهاجم ۱۷ ساله پاس خوبی را برای محمد ایرانپوریان ارسال کرد تا او که در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی قرار داشت، از کنار دستان این دروازه بان توپ را وارد دروازه نفت تهران کند.

سرخ پوشان تبریزی در دقیقه 90 صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایرانپوریان این ضربه را به گل دوم خودش و تراکتورسازی تبدیل کرد و تیمش را پیش انداخت.

ساسان انصاری(سپاهان)

مهرداد محمدی در گوشه محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ زیبا به سمت دروازه میزبان شوت زد که توپ در بین راه با برخورد به سر ساسان انصاری به گوشه دروازه مظاهری برود. مظاهری هرچه تلاش کرد نتوانست به توپ برسد تا قفل دروازه ها در این بازی شکسته شود.

علی محمدی(سپاهان)

مدافع آخر ذوب آهن در دفع توپ دچار اشتباه شد و علی محمدی با توپ ربایی به سمت دروازه میزبان حرکت کرد اما خروج مظاهری و تکل مدافع ذوب آهن این فرصت را از سپاهان گرفت اما در برگشت، توپ به مهرداد محمدی رسید و او یک بار دیگر به علی محمدی پاس داد تا این بازیکن با دریبل مظاهری در مقابل دروازه خالی ذوب آهن قرار بگیرد و در نهایت دروازه تیم قلعه نویی برای دومین بار باز شد.

محمد عباس زاده(سایپا)

پاس رو به عقب اشتباه پژمان منتظری با تکل بلند مهدی رحمتی روی محمد عباس زاده پنالتی را به سود سایپا به همراه داشت که خود محمد عباس زاده این توپ را به گل تبدیل کرد.

لوسیانو پریرا(صنعت نفت)

در دقیقه 3 بازی روی یک ضربه ایستگاهی با ارسال کرار جاسم و ضربه سر پریرا صنعت نفت به گل رسید.

حامد نورمحمدی(پارس جنوبی)

تیم فوتبال پارس جنوبی در دقیقه 63 روی ارسال از راست و ضربه سر حامد نورمحمدی به گل تساوی رسید.

آلویز نانگ(پارس جنوبی)

پارس جنوبی در ادامه با پرتاب اوت از راست و این بار با ضربه سر آلویز نانگ به گل برتری رسید.

میثم دورقی(استقلال خوزستان)

اوت دستی بلند عقیل کعبی با ضربه سر علایی، مدافع تازه به میدان آمده استقلال خوزستان به بیرون می‌رفت که محمدرضا خانزاده آن را به کرنر فرستاد و این کرنر بعد از یک رفت و برگشت و سانتر تاوادزه با ضربه سر میثم دورقی وارد دروازه پدیده مشهد شد.

محمدرضا خانزاده(پدیده مشهد)

دقیقه 57 ارسال خوب خلعتبری از روی ضربه آزاد سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم را خانزاده با ضربه سر چکشی وارد دروازه شیخ‌ویسی کرد.

حسین مهربان(پدیده مشهد)

اوت دستی‌ای که با وجود ویسی و اعضای تیم استقلال خوزستان به پدیده داده شد، به اکبر صادقی رسید تا او با یک سر توپ و شوت تماشایی محکم شیخ‌ویسی را به دردسر بیاندازد تا دفع ناقص این دروازه‌بان به تیرک افقی برخورد کند و در ادامه حسین مهربان با ضربه سر دومین گل پدیده را به ثمر رساند.

یوسف دلفی(استقلال خوزستان)

تاوادزه در زمین پدیده دورقی را صاحب توپ کرد تا او با پاس زمینی در عمق عالی، دلفی را داخل محوطه صاحب توپ کند و این مهاجم جوان با ضربه بغل پا گل تساوی را به ثمر رساند.

عماد میرجوان(سپیدرود)

ارسال از راست ابراهیمی پس از عبور از همه مدافعین پیکان به عماد میرجوان رسید و سپیدرود با ضربه سر این بازیکن به گل رسید.

علی اصغر عاشوری(فولاد خوزستان)

عبدالله زاده از پشت محوطه جریمه پاس زمینی را به پشت مدافعان گسترش فرستاد و عاشوری را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را از کنار دستان ملکی به گل اول میزبان تبدیل کرد.

میلاد فخرالدینی(گسترش فولاد)

گسترش فولاد روی خطای بازیکنان فولاد خوزستان در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. خالقی فر پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را به چپ دروازه فولاد زد که حامد لک این ضربه را مهار کرد و در برگشت کاخا به سمت دروازه شوت کرد که این بار هم لک توپ را برای بار دوم برگشت داد اما توپ برگشتی این بار توسط میلاد فخرالدینی به گل تبدیل شد.

رحیم زهیوی(فولاد خوزستان)

تیم فولاد روی خطای مدافعان گسترش فولاد در محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شد که رحیم زهیوی ضربه پنالتی را آرام و بر خلاف جهت حرکت ملکی دروازه بان گسترش به گل دوم خوزستانی ها تبدیل کرد.

601

کد خبر: 827731

وب گردی

وب گردی