معمایی به نام کمال/ برانکو به حاشیه‌های پرسپولیس دامن می‌زند؟

شنیده می‌شود هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، دیدار مقابل الاهلی عربستان را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و در صورت گره خوردن بازی، روانه زمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عمان به مصاف الاهلی عربستان می‌رود. برانکو با ترکیب کامل به مسقط سفر می‌کند و می‌تواند از تمام بازیکنان خود در این دیدار حساس بهره ببرد.

حسین ماهینی مصدومیتی جزئی داشت؛ اما آسیب‌دیدگی کاپیتان دوم پرسپولیس جدی نبوده و او می‌تواند در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار بگیرد. تنها نکته مبهم ترکیب پرسپولیس، انتخاب هافبک دفاعی برای حضور در جمع یازده نفره است.

کمال کامیابی‌نیا پیش از دیدار مقابل سیاه‌جامگان به یک باره سر ناسازگاری گذاشت و به دلیل برخی مشکلات حاضر به شرکت در تمرین نشد. برانکو نیز روی نام هافبک تأثیرگذار تیمش خط قرمز کشید و از محسن ربیع‌خواه در میانه میدان استفاده کرد. با توجه به تأکید سرمربی کروات پرسپولیس بر مسائل انضباطی، این احتمال وجود دارد که کامیابی‌نیا در دیدار مقابل الاهلی نیز به میدان نرود.

کامیابی‌نیا همراه پرسپولیس به عمان سفر می‌کند اما شنیده می‌شود بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و در صورت گره خوردن بازی، روانه زمین خواهد شد. باید دید برانکو در روزهایی که تیمش با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش را نیمکت‌نشین می‌کند یا خیر.

604

کد خبر: 827775

وب گردی

وب گردی