انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و صنایع شهدای فجر شیراز

با هدف تقویت و توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و صنایع شهدای فجر شیراز منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور دکتر حمزه ساروئی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر محمد مهدی جباری ، معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز و جمعی از مدیران این واحد دانشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف همکاری‌های متقابل در زمینه‌های علمی پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی، بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و صنایع شهدای فجر شیراز وابسته به وزارت دفاع امضاء شد.

مهندس ابراهیمی فرد، مدیر عامل صنایع شهدای فجر شیراز، ضمن بیان تاریخچه و روند شکل گیری این مجتمع صنعتی، به معرفی توانمندی‌های این صنعت پرداخت و بر موضوعاتی از جمله به کارگیری و استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به منظور همکاری‌‌های دوجانبه تاکید کرد.

دکتر حمزه ساروئی در سخنانی ضمن معرفی تجهیزات، پتانسیل علمی و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز و اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برای همکاری‌های مشترک با آن صنعت، بر تقویت و توسعه همه جانبه همکاری میان این دانشگاه و صنایع شهدای فجر تاکید کرد.

در ادامه معاونین و مدیران صنعت نیز به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه برقراری تعاملات دوجانبه میان صنایع شهدای فجر شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز پرداختند.

در پایان جلسه نیز تفاهم نامه همکاری تنظیم شده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و صنایع تسلیحاتی شهدای فجر، به امضای طرفین رسید.

200/202

کد خبر: 827779

وب گردی

وب گردی