فردا کابینه "دولت دوازدهم " به  خان آخر می رسد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه فردای پارلمان آخرین جلسه دفاعیات از کابینه پیشنهادی دوازدهم است گفت: این جلسه با حضور رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا آقای روحانی رئیس‌جمهوری دوازدهم فردا برای دفاع از کابینه دولت دوازدهم در مجلس حضور یابد گفت: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم امروز در مجلس پایان می‌یابد و فردا (یکشنبه 29 مرداد) رأی‌گیری نمایندگان درباره صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به خان آخر خواهد رسید.

وی در خصوص روند برنامه‌ مجلس برای بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم اذعان کرد: مجلس شورای اسلامی امروز برای بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در دو شیفت کاری و در دو نوبت صبح و عصر جلسه علنی دارد.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به زمانبندیهایی که در خصوص بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت صورت گرفته رأی‌گیری از انتخاب وزرا و دادن رای اعتماد نمایندگان ملت فردا حدود ساعت 11 پیش از ظهر در مجلس انجام خواهد شد و طبق روال رئیس مجلس آرای 17 وزیر پیشنهادی را از تریبون قرائت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز ، تاکنون صلاحیت ۱۱ وزیر از ۱۷ وزیر پیشنهادی روحانی بررسی شده و بررسی صلاحیت ۶ وزیر پیشنهادی باقی مانده است.

301

کد خبر: 827814

وب گردی

وب گردی