انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان و کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار منوچهر امان اللهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ کیلوگرم تریاک از این باند کشف شده است، افزود: به دنبال اخبار و اطلاعات واصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر درخصوص فعالیت باند چهار نفره مواد مخدر که به صورت عمده در استان فعال هستند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: همکاران انتظامی استان کرمانشاه موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه یکی از قاچاقچیان را به همراه صد و هفتاد کیلوگرم تریاک دستگیر کنند و تریلی حمل مواد که این محموله به طرز حرفه ای در آن جاسازی شده توقیف شد و در اختیار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: این باند اهل استان کرمانشاه هستند و از یکی از شهرهای جنوب شرق کشور به سمت کرمانشاه بارگیری کردند.

وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه طی چند هفته گذشته گفت: امسال ۸۰۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم و افزایش ۱۹۵ درصدی در این رابطه را شاهد هستیم.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه امسال ۲۸۰۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر عمدتا در نقاط آمده استان کرمانشاه دستگیر شدند، گفت: چهل مورد محل فروش مواد مخدر و پاتوق استعمال مواد مخدر پلمپ و متهمان دستگیر شدند.

901

کد خبر: 827888

وب گردی

وب گردی