اعزام بالگرد از اهواز به مناطق سیل‌زده باغملک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به سیلاب روز گذشته در منطقه مرغزار و امام‌زاده عبدالله از اعزام بالگرد به این مناطق خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به سیلاب روز گذشته در منطقه مرغزار و امام‌زاده عبدالله اظهار کرد: 80 نفر از سیل‌زدگان در اردوگاه آموزش و پرورش و اردوگاه سپاه پاسداران مستقر هستند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد، افزود: تاکنون به خانواده‌های دچار سیلاب در منطقه تاگک 100 قرص نان، 250 قوطی انواع کنسروجات، 50 کیلو نایلون پوششی و 50 شعله فانوس توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ساعت 8 صبح امروز درخواست اعزام بالگرد به مناطق سیل‌زده کرده‌ایم و اما به دلیل شرایط جوی و عدم دید افقی کافی، برج مراقبت به هلی‌کوپتر اجازه پرواز نداده بود. اکنون بالگرد از اهواز به این مناطق در حال اعزام است که با رسیدن بالگرد جهت توزیع اقلام امدادی به مناطق کوهستانی و صعب العبور سیل زده اقدام می‌شود.

دکتر خدادادی تصریح کرد: شب گذشته دو زن که در سیلاب گرفتار و زخمی شده بوده‌اند به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین به یک زن باردار در منطقه مرغزار و یک زن که از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود امدادرسانی شد.

901

کد خبر: 827892

وب گردی

وب گردی