حق شناس : محسن هاشمی سوابق خوبی دارد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب شدن محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر اظهار داشت: هاشمی سوابق خوبی در شهرداری داردو به صورت مناسبی می تواند شورای شهر تهران را اداره کند.

به گزارش ایسکانیوز اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران صبح امروز جلسه خود را برای انتخاب ارکان هیات رئیسه شورای شهر تشکیل دادند که در رأی‌گیری غیررسمی برای انتخاب رئیس شورای شهر که برگزار شد محسن هاشمی به‌عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

در همین ارتباط محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد انتخاب شدن محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر تهران گفت: هاشمی با توجه به تجربه و رأی اولی که توسط مردم تهران در انتخابات شورای شهر کسب کرده بود و همچنین سوابق خوبی که در شهرداری داشت و به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

وی تاکید کرد : قطعا محسن هاشمی به صورت مناسبی می تواند شورای شهر تهران را اداره کند .

گفتنی است؛ محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان نامزد نهایی ریاست شورای پنجم انتخاب شده است و در اولین جلسه رسمی شورای پنجم تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با رأی اعضای شورای شهر، سیدابراهیم امینی به عنوان نایب رئیس شورای شهر ، بهاره آروین و زهرا نژادبهرام به عنوان منشی و علی اعطا منتخب جوان پنجمین دوره شورای شهر تهران با رای اعضا به عنوان سخنگوی این شورا تعیین شد.

303

کد خبر: 827897

وب گردی

وب گردی