مسی، حد فاصل بارسلونا و یک تیم متوسط

قبل از بازی برگشت سوپرجام اسپانیا در سانتیاگو برنابئو حرف از یک بازگشت خارق‌العاده یا نمایشی به یادماندنی بیش از هر زمان دیگری خوشبینانه به نظر می‌رسید.

به گزارش ایسکانیوز، آندرس اینیستا مصدوم بود و نیمار دیگر بازیکن بارسلونا نیست و این یعنی معمولی‌ترین تیم یک دهه اخیر باشگاه کاتالان در چنین مسابقه مهمی روانه میدان شد. ارنستو والورده گفت که تیمش چیزی از رئال مادرید کم ندارد اما نتیجه با او موافق نبود. او که در این مدت کوتاه سه بار با رقیب همیشگی بارسلونا روبه‌رو شده، حالا بیشتر تعجب می‌کند که تیمش چطور در بازی دوستانه میامی 3 بر 2 رئال را برد.


نیمار آن موقع هنوز بود، رفتن این ستاره برزیلی، بارسلونا را ویران کرده و بدتر اینکه در فاصله کمتر از دو هفته به پایان فصل نقل و انتقالات هنوز هیچ جانشینی برای او پیدا نشده. دیگر نباید شک کرد، نسل طلایی بارسلونا حالا تمام شده. در این سال‌ها هر وقت تیم با مشکلاتی مواجه بوده لیونل مسی به کمک آمده اما حالا ترک‌ این ستاره ها به حفره‌های بزرگی تبدیل شده که حتی فوق‌ستاره آرژانتینی هم نمی‌تواند آن را پر کند.

او در بازی رفت با پنالتی نادرست لوییس سوارز یک گل زد اما در پایان نیمه اول بازی برگشت، بارسلونا تنها یک شوت در چارچوب داشت که بدترین آمار این تیم در سال 2017 بود و واقعا بارسلونا به همین بدی بود. بارسلونا در نیمه دوم بهتر بود و مسی هم خطراتی ایجاد کرد.


این آرژانتینی همیشه محتمل‌ترین منبع الهام تیمش بود اما بارسلونا فقط برای حیثیتش بازی می‌کرد. برعکس، مادرید بی صبرانه منتظر شروع لالیگا است در حالی که مدعی اصلی و بی رقیب قهرمانی محسوب می‌شود. هنوز دو ماه از توافق برای تمدید قرارداد مسی با بارسلونا نمی‌گذرد اما با توجه به این دو بازی شاید درباره درستی تصمیمش دچار تردید شده باشد.

مبلغ 250 میلیونی فسخ قرارداد او می‌توانست مایه نگرانی بارسلونا باشد اگر چند سال جوان‌تر بود. حالا دیگر مسی تنها چیزی است که بارسلونا را از یک تیم متوسط جدا می‌کند.

606

کد خبر: 827915

وب گردی

وب گردی