کاهش معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی/بازنگری و بازآرایی ساختار دانشگاه

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق مصوبه هیات امنای مرکزی تعداد معاونت های این دانشگاه به ۶ معاونت کاهش می یابد و سه معاونت عمرانی، مالی و برنامه ریزی این دانشگاه در هم ادغام می شوند.

به گزارش ایسکانیوز مجتبی علوی فاضل گفت: بر این اساس دانشگاه آزاد دارای ۶ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، علوم پزشکی، توسعه مدیریت و منابع و معاونت مجلس و حقوقی خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه متشکل از سه معاونت عمرانی، مالی و برنامه ریزی خواهد بود.

علوی فاضل اظهار داشت: کاهش تعداد معاونت های این دانشگاه در هیات امنای مرکزی دانشگاه تصویب شده و پیش از این نیز برای تعیین این تصمیم فعالیت های کارشناسی زیادی در کمیسیون دائمی هیات امنا این دانشگاه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: رئیس دانشگاه نیز باتوجه به تخصص و تجربه ای که دارد نظرات خوبی را در این زمینه ارائه کرده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: اجرای این مصوبه منوط به دستور رئیس دانشگاه و ابلاغ آن است.

بازنگری و بازآرایی ساختار دانشگاه آزاد

علوی فاضل با اشاره به بازنگری و بازآرایی ساختار دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هدف از اجرای این برنامه چابک سازی، افزایش سرعت فعالیت ها، ارتقا کیفیت فعالیت ها، رضایت مندی ارباب رجوع، صرفه جویی در هزینه های اداری و کوچک سازی سازمانی است.

وی اظهار داشت: این اقدام مدیریتی در حوزه بازنگری و بازآرایی ساختار دانشگاه هیچ نوع ارتباطی به وضعیت اشتغال کارمندان دانشگاه و تعدیل نیرو ندارد.

سخنگوی دانشگاه آزاد عنوان کرد: بنابراین در بازنگری ساختار این دانشگاه هیچ فردی از دانشگاه اخراج و یا استخدام هیچ فردی لغو نخواهد شد.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: این تغییرات برای بازآرایی سازمانی و تشکیلات اداری است.

وی اضافه کرد: این تغییر ساختار براساس شرایط امروز دانشگاه صورت می گیرد و امیدواریم اثر مثبتی بر فعالیت های دانشگاه داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: هدف از این برنامه که براساس اصول علمی، منطقی و سازمانی تدوین شده است، اجرای کامل وظایف و ماموریت های اصلی دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و پزشکی است.

علوی فاضل تاکید کرد: در بخش های پشتیبانی و مدیریتی که مربوط به ستاد اداری و سازمان مرکزی است کوچک سازی مورد نظر است تا بهره وری افزایش یابد.

وی ادامه داد: خانواده دانشگاه آزاد مشتاق و علاقه مند، فعالیت های خود را در راستای همکاری، همراهی و همگامی با رئیس دانشگاه انجام می دهند.

سخنگوی دانشگاه آزاد عنوان کرد: خانواده این دانشگاه تمام قد در خدمت رئیس دانشگاه هستند و هیچ خللی در روند فعالیت های این دانشگاه صورت نگرفته است.

منبع: مهر

203

کد خبر: 828002

وب گردی

وب گردی