امیر حیدری : اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی  یگان بالگردی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایور مرکز آموزش توپخانه اصفهان، گفت: نیروی زمینی ارتش با ایجاد یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی آمادگی رزمی و دفاعی خود را در سطح بسیار خوبی افزایش داده است.

وی به اهداف اصلی نیروی زمینی اشاره و تصریح کرد: تلاش برای ارتقای تحرک و کارآمدی یگان‌ها به منظور پاسخ گویی به نیازهای عملیاتی روز جمله اهداف نزاجا است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در سه محور ولایت مداری، ولایت محوری، عدالت محور و شایسته سالاری استوار است. فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) در مورد کتابچه بازنگری در تغییر ساختار و سازمان نیروی زمینی فرمودند " من این کتابچه را خواندم، نهاد این کتابچه در چارچوب و ذهن من تنظیم شده است".

امیر حیدری افزود: در طرح لبیک ما به دنبال چهار هدف انضباط یگان‌ها، ارتقای معیشت کارکنان و منزلت اجتماعی آن‌ها، ارتقای توان رزمی یگان‌های تابعه و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تکریم آن‌ها هستیم.

وی به دو مولفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و گفت: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی، یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه نزاجا محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی با توجه به نیاز یگانی خود در زمینه بالگردی برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

امیر حیدری اضافه کرد: مولفه مهم دیگر نیروی زمینی ارتش به واسطه تهدیدات منطقه‌ای و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی در بخش توپخانه‌ای است که با دارابودن نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مطلوب سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

کد خبر: 828031

وب گردی

وب گردی