پذیرش بدون آزمون دانشجو در 72 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای نیم‌سال اول ۹۶-۹۷ در 72 رشته تحصیلی در مقاطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته واحد تبریز از روز چهارشنبه ۱۰مرداد آغاز شده است و داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز می‌توانند در 72 رشته تحصیلی در مقاطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دکتر حمید میرزایی خاطرنشان کرد: با توجه به محدود بودن مهلت ثبت‌نام متقاضیان با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام و پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در مورد رشته مورد علاقه خود در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته‌محل اقدام کنند.

معاون آمورشی و تحصیلات تکمیلی واحد تبریز تأکید کرد: داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام درباره رشته یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را داشته باشند، زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد. اما در صورت تمایل می‌توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در رشته یا محل جدید اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام در سایت آزمون کرده‌اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود پس از ۲۴ساعت برای تشکیل پرونده و انتخاب واحد به دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مراجعه کنند.

میرزایی افزود: زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول 97-96 است.

معاون آموزشی واحد تبریز بابیان اینکه دانشجویانی که از طریق پذیرش بدون آزمون جذب می‌شوند هیچ تفاوتی به لحاظ شهریه و یا امور آموزشی و مدرک دانش آموختگی با پذیرش با آزمون ندارند اظهار کرد:اکنون بیش از ۹۰ درصد از رشته‌های کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بدون آزمون است و تنها در معدودی از رشته ها پذیرش با آزمون صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: واحد تبریز اولین و قدیمی‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی، خوابگاه مناسب، ارائه انواع وام‌های تحصیلی، استادان مجرب، فضای آموزشی مناسب، سایت کامپیو‌تر و بیش از 500 نفر عضو هیأت علمی پذیرای داوطلبان است.

200/202

کد خبر: 828041

وب گردی

وب گردی