هیچ مغایرتی با قانون در قرارداد توتال وجود ندارد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است از وزیری صحبت کنیم که پنج سال در وزارت جهاد، ۹ سال در وزارت نیرو و ۱۲ سال در وزارت نفت حضور داشته است و ۲۶ سال تجربه وزارت را با خود همراه دارد و ۹ بار از مجلس رای اعتماد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز ، قاسم احمدی لاشکی که در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: تولید روزانه نفت خام ما در مدت چهار سال اخیر یک میلیون و ۲۷۰ هزار بشکه افزایش یافته و میزان صادرات دو برابر شد. همین‌طور ۹ هزار روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی افزود: توسعه حوزه دریای خزر و انطباق عملکرد وزارت نفت با برنامه‌ها و اسناد بالادستی بر اساس گزارش معاونت نظارت مجلس در برنامه‌ها و عملکرد آقای زنگنه برگ زرین و افتخارآمیزی را رقم زده که همراهی و انطباق با سیاست‌های رهبری در حوزه نفت و گاز این کارنامه را درخشان‌تر می‌کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه ششم توسعه نیز در برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت دولت دوازدهم به خوبی دیده شده، همین‌طور قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و بودجه‌های سنواتی نیز جایگاه مطلوبی در برنامه‌های آقای زنگنه دارند.

وی در خصوص قرارداد توتال، گفت: آنچه که از جلسه‌های ۱۱ ساعته با مسئول کمیسیون انرژی و جلسات متعدد با رییس کمیسیون برنامه و بودجه و مسئولین نظارتی مجلس دریافتم هیچ مغایرتی با قانون در قرارداد توتال وجود ندارد و مسئولین حقوقی کشور نیز مهر تاییدی بر این قرارداد زدند.

کد خبر: 828057

وب گردی

وب گردی