حجت الاسلام والمسلمین انصاریان: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بازوی توانمند ریاست برای الگوسازی فرهنگی ورونق فعالیت‌های دینی در دانشگاه

آئین تقدیر و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرمان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و اعضای شورای واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم حجت الاسلام دکترحمید انصاریان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اظهار کرد: بنا به گفته ائمه اطهارعمر کوتاه‌تر از آن است که انسان به همه چیز بپردازد و این جمله کلیدی و ریشه‌ای انسان را موظف می‌کند تا کارهای مهم و دارای اولویت را انجام دهد.

انصاریان افزود: تمام کار‌ها باید بصورت تخصصی انجام شوند و اداره امور به افراد کاردان و خبره محول شده و برنامه ریزی‌ها بصورت منظم و با اولویت بندی انجام شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان یکی از اولویت اصلی دانشگاه را انجام فعالیت‌های پژوهشی دانست وخاطرنشان کرد: فضای کلاس‌ها و محیط آموزشی باید کاملاً تخصصی باشد تا دانشجو بتواند کار علمی و پژوهشی انجام دهد.

انصاریان با تاکید بر شناخت معرفتی وکامل امور قبل انجام آن‌ها افزود: علم و آگاهی از کار همان معرفتی است که بزرگان دین به آن توصیه کرده‌اند و براین اساس ما باید بتوانیم کیفیت کارهای پژوهشی را بالا ببریم.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه اساتید باید ارتقای علمی پیدا کنند گفت: در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه باید همه مسئولان بصورت یکپارچه همت کنند تا شاهد تحقق اهداف والای دانشگاه باشیم.

انصاریان با تبریک انتصاب دکتر حمدالله منظری بعنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: با‌شناختی که از جناب آقای دکتر منظری توکلی در حوزه فرهنگی و مذهبی وجود دارد، اطمینان داریم این برادر بزرگوار برای الگوسازی فرهنگی ورونق فعالیت‌های دینی با جدیت بیشتری فعالیت می‌کنند و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تجربیات خوبی که دارد بازوی توانمند ریاست در این زمینه خواهد بود.

این استاد اخلاق گفت: رهبر معظم انقلاب در بحث فرهنگ تاکیدات ویژه‌ای به دکتر ولایتی داشته‌اند و خواستار توجه بیشتر و تقویت نهادهای فرهنگی دردانشگاه آزاد اسلامی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان در پایان ضمن تشکراز زحمات دکتر علی حمزه ای، برای کمال جوانمرد معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان آرزوی توفیق و سربلندی در انجام امور محوله را کرد.

200/202

کد خبر: 828078

وب گردی

وب گردی