سند هویتی شهید محسن حججی به خانواده اش تقدیم شد

سند هویتی شهید محسن حججی توسط مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به خانواده این شهید مدافع حرم تقدیم شد.

به گزارش ایسکانیوز سند هویتی، سندی است که قبل از صدور شناسنامه برای تمام افراد صادر و در اداره ثبت احوال نگهداری می شود با این حال سند مزبور که حاوی اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، جنسیت یا خصوصیات ظاهری فرد است، بصورت نمادین به برخی از خانواده های شهدا اهدا می شود.
به گزارش ایرنا، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به همراه معاونان و کارشناسان این اداره، روز شنبه در منزل شهید محسن حججی در شهرستان نجف آباد حضور یافتند و سند هویتی این شهید، مُزین به عکس او را به همراه لوح تقدیر به خانواده اش تقدیم کردند.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در این دیدار گفت: امنیت و آسایش کنونی کشور مدیون خون شهدای عزیز بخصوص شهدای مدافع حرم است.
حسین غفرانی افزود: شهید محسن حججی در 25 اردیبهشت سالجاری با مراجعه به اداره ثبت واحوال، کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده بود.
وی گفت: سند سجلی یا هویتی شهید در گنجینه اسناد هویتی مفاخر و مشاهیر اداره ثبت احوال استان اصفهان نصب خواهد شد.
محمدرضا حججی پدر شهید حججی نیز در این دیدار گفت: شهیدان وظیفه خود را انجام داده و در درگاه الهی جایگاه ویژه ای دارند که امید است آنها در پیشگاه خداوند، شفاعت ما را هم بکنند.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی از اعضای لشکر هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هفته گذشته هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه به اسارت گروهک تکفیری داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت به شهادت رسید.
نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

900

کد خبر: 828100

وب گردی

وب گردی