موسیقی پاپ این روزها بیشتر سر و صدا است/اجرای کنسرت به همراه نیما مسیحا و مانی رهنما

خواننده آلبوم «بوی گندم» از برگزاری اجرای مشترک با نیما مسیحا و مانی رهنما خبرداد و گفت: این روزها خوانندگان موسیقی پاپ ریتم را درست رعایت نمی کنند و قطعه های تولید شده بیشتر سر و صدا است.

حمید حامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره انتشار آثار جدید خود، اظهار کرد: یک قطعه به نام«اسم من رو» با آهنگسازی سپند الهی، تنظیم رضا تاجبخش و شعر بابک صحرایی برای تیتراژ یک برنامه تلویزیونی تولید کرده ام.

وی ادامه داد: این قطعه که تا روز دفاع مقدس به همراه یک نماهنگ تصویری منتشر می شود، در واقع یک لالایی برای کودکی است که خانواده اش در جنگ کشته شده اند.

خواننده آلبوم«بوی گندم» همچنین از برگزاری کنسرت چند نفره در اواسط شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: در تاریخ 23 یا 24 شهریور با همراهی نیما مسیحا و مانی رهنما یک روز و یک سانس در منطقه 22 اجرا خواهیم داشت اما کنسرت تک نفره را نمی توانم به این زودی برگزار کنم.

حامی درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ کشور و افزایش ورود خوانندگان جدید به این حوزه، افزود: در آثار موسیقی پاپ دیگر محتوایی باقی نمانده است. خواننده ها با ریتم و موسیقی بی قانون یک شب راه چند ساله را می روند که البته به نظرم ماندگاری هم ندارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعه ای که توسط یک خواننده پاپ ساخته و ماندگار شود وجود ندارد، تاکید کرد: امیدوارم هم نسلی های من به کار موسیقی ادامه دهند تا مردم بتوانند از موسیقی واقعی لذت ببرند.

حامی درباره چگونگی ماندگار شدن خواننده های جدید، خاطر نشان کرد: خوانندگان برای ماندگار شدن باید در مورد ساخت قطعاتشان تفکر بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر هرگونه برنامه یا خواننده ای که با وابستگی سیاسی بدون استعداد کافی در موسیقی خودش را مطرح کند، شکست می خورد چرا که در نهایت مردم تعیین می کنند که چه کسی در عرصه خوانندگی حضور داشته باشد.

503

کد خبر: 828189

وب گردی

وب گردی