هلال احمر قم در راستای آموزش امداد و نجات به جوانان  خدمات موثری ارائه نموده

استاندار قم با بیان اینکه هلال احمر این استان در راستای آموزش امداد و نجات به جوانان در سطح استانی و ملی خدمات موثری ارائه نموده است گفت: تداوم این نقش آفرینی نیازمند توجه ویژه ی مسئولان ارشد این سازمان می باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سید امیر محسن ضیایی استر آبادی رئیس جمعیت هلال احمر کشور از سید مهدی صادقی استاندار قم به دلیل حمایت از فعالیت های این سازمان در استان قم قدردانی کرد.
سید مهدی صادقی استاندار قم صبح امروز در جلسه شورای اداری مدیران هلال احمر کشور طی سخنانی نقش این نهاد در بسیج مردمی در زمینه ی پیشگیری و مقابله با بحران را بسیار مهم دانست.
استاندار قم با بیان اینکه هلال احمر قم در راستای آموزش امداد و نجات به جوانان در سطح استانی و ملی خدمات موثری ارائه نموده است افزود: تداوم این نقش آفرینی نیازمند توجه ویژه ی مسئولان ارشد این سازمان می باشد.
وی کمک به تجهیز هلال احمر استان قم به امکانات پیشرفته و بروز را خواستار شد و تصریح کرد: در صورت حمایت سازمان هلال احمر کشور، استان قم نیز اعتباراتی را برای خرید تجهیزات و ساخت ساختمان ستادی این سازمان در استان قم تخصیص خواهد داد.
اجرای پایلوت شهر تاب اور در یکی از شهرهای استان قم و تخصیص اعتبار تکمیل ساختمان امدادی و فرهنگی هلال احمر در جمکران از مباحث مطروحه در این جلسه بود.
در پایان این جلسه امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کشور از حمایت های استاندار قم از جمعیت هلال احمر استان قم قدردانی کرد.

901

کد خبر: 828221

وب گردی

وب گردی