معاونان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سرپرستان 4 معاونت این دانشگاه که با تجمیع واحدهای پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی ایجاد شده است را با صدور احکامی جداگانه منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدعلی ابطحی در این احکام، دکتر افشین حراجی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان سرپرست موقت معاونت پژوهش و فناوری، دکتر میرمسعود فاطمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان سرپرست موقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت دانشجویی فرهنگی و مهندس روح الله عسگری را به عنوان سرپرست موقت معاونت اداری مالی این دانشگاه منصوب کرده است.

وی که بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تشکیل دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد تهران و ابلاغ نمودار سازمانی مربوط این احکام را صادر کرده است، خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرده است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی سرمایه های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح، شئونات و اموال دانشگاه کنند.

بر اساس این گزارش، افشین حراجی پیش از این ریاست واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و میرمسعود فاطمی معاونت دانشجویی فرهنگی و روح الله عسگری معاونت اداری مالی واحد پزشکی تهران را بر عهده داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد و از روز سه‌شنبه گذشته (24 مرداد) با حضور مسئولان واحدهای پزشکی مستقر در تهران (علوم دارویی، دندانپزشکی و واحد پزشکی تهران) و با معارفه دکتر سیدعلی ابطحی تجمیع آن اجرایی شد.

200/202

منبع: آنا

کد خبر: 828333

وب گردی

وب گردی