سلیمی:دولت دوازدهم حزب بازی را کنار بگذارد

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تأکید بر این که مردم از دولت جدید خدمت می خواهند اظهار داشت: دولت دوازدهم نباید حاشیه سازی و حزب بازی کند و باید این ها را کنار بگذارد.

علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد کابینه دوازدهم گفت: این کابینه باید به شعارها و وعده هایی که داده اند عمل کنند.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور به وعده هایی که در مورد مرتفع کردن بیکاری، مقابله با رکود، استفاده از افراد توانمند، از بین بردن فقر مطلق، مبارزه با فساد و رشوه و ایجاد شغل برای جوانان داده باید عمل کند و امیدوارم که قوه مجریه برای اجرای این وعده ها جدی به میدان بیاید.

سلیمی ابراز داشت : دولت دوازدهم نباید حاشیه سازی و حزب بازی کند و باید این ها را کنار بگذارد.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مردم نیاز به خدمت دارند و از دعوای مسئولان اصلا خوش شان نمی آید و مسئولان کابینه دوازدهم نباید این کار را انجام دهند.

وی با ابراز امیدواری از این که کابینه دوازدهم بتواند وعده های خود را اجرایی کند گفت: وزراء برنامه هایی که به مجلس ارائه کرده اند باید عملیاتی کنند.

سلیمی بیان کرد: کابینه دوازدهم نباید بگذارد نفوذی ها مسیر پیشرفت کشور را سد کنند و نباید اجازه دهندافراد حاشیه ساز در وزارتخانه ها جلوی حرکت این کشور را بگیرند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تأکید بر این که دولت جدید نباید حاشیه سازی کند و قبیله گرایی در انتصابات را باید کنار بگذارد در مورد کارهایی که دولت در دور جدید نباید تکرار کند گفت: دولت دوازدهم منتقدان را در عمل ارج نهد و از همه طیف ها استفاده کند.

303

کد خبر: 828363

وب گردی

وب گردی