باز هم تغییر/هم در پستها و هم در ترکیب!!

استقلال بازی حساسی را در مقابل پدیده انجام می دهد و گویا باز هم منصوریان قصد ایجاد تغییر در ترکیب را دارد.

به گزارش ایسکانیوز با گذشت 4 هفته از شروع لیگ برتر، پادوانی در آستانه دیدار با پدیده مشهد آماده بازگشت به مسابقات است. این مدافع برزیلی با قد و قامت بلند خود مدافع محبوب سرمربی استقلال است که پیش از این نیز دو فصل با او همکاری داشته است.

استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر از پژمان منتظری، مجید حسینی و عظیم گوگ در مرکز خط دفاعی خود استفاده کرده که زوج مجید حسینی و پژمان منتظری با دریافت تنها یک گل، عملکرد بسیار خوبی داشتند اما این ترکیب با توجه به بازگشت این مدافع برزیلی احتمالا تغییر خواهد داشت.

پژمان منتظری مدافع ملی پوش و با تجربه استقلال است اما در چهار دیدار ابتدایی صلابت همیشگی را نداشت و در دیدار برابر سایپا نیز با یک پاس رو به عقب اشتباه، پایه گذار شکست آبی ها شد اما مجید حسینی جوان عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت. مدافع جوان استقلال در سه دیداری که در ترکیب اولیه آبی ها قرار گرفت، عملکرد درخشانی داشت و اشتباهات او در این سه دیدار بسیار اندک بود تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

اما علیرضا منصوریان برای دیدار برابر پدیده باید از میان سه مدافع مرکزی خود دو گزینه را انتخاب کند و به نظر می رسد اگر تصمیم به استفاده از پادوانی داشته باشد، پژمان منتظری با وجود عملکرد ضعیف تر نسبت به مجید حسینی شانس بیشتری برای حضور در زمین مسابقه در کنار این مدافع دارد؛ اتفاقی که می تواند نقطه قوت آبی ها در چهار دیدار ابتدایی را تحت تاثیر قرار دهد.

کد خبر: 828461

وب گردی

وب گردی