کشف ۵۸ هزار قلم لوازم آرایشی - بهداشتی و نوشت‌افزار قاچاق در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشف بیش ۵۸ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی و نوشت‌افزار قاچاق در این خبر داد و گفت: این کالاها به منظور توزیع در بازار بجنورد راهی این شهر شده بود.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی پاکدل در این زمینه اظهار داشت:ماموران یگان امداد شهرستان بجنورد عصر یکشنبه در حین گشت‌ز‌نی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی، اقدام به توقیف این خودرو می‌کنند.

وی افزود:مأموران در بازرسی از کامیون، موفق به کشف تعداد 58 هزار قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و نوشت‌افزار قاچاق و دستگیری دو نفر و توقیف یک دستگاه کامیون شدند.

فرمانده انتظامی بجنورد با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان همراه با کالای مکشوفه و یک دستگاه خودرو جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند.

پاکدل بیان داشت: نیروی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران با هرگونه قاچاق کالا و ارز که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، به شدت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود با مشاهده این گونه موارد، موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

901

کد خبر: 828528

وب گردی

وب گردی