آزادسازی 13 روستا در  اطراف«تلعفر»

یکی از فرماندهان نیروی مردمی عراق موسوم به حشد الشعبی از آزاد سازی 13 روستا در اطراف تلعفر خبر داد.

به گزارش ایسکا نیوز به نقل از «فرات نیوز» یکی از فرماندهان حشد الشعبی از آزاد سازی 13 روستا در اطراف تلعفر خبر داده و از وجود اطلاعاتی مبنی بر تلاش رهبران داعش برای فرار از تلعفر پرده برداشت.

این فرمانده ضمن اشاره به عملیات «قادمون یا تلعفر» و جان فشانی بی نظیر نیروهای حشد الشعبی در باز پس گیری 13 روستا در اطراف تلعفر، از رسیدن نیروها به محور جنوب شرقی مشرف بر تلعفر خبر داد.

وی تصریح کرد: حشد الشعبی با 13 تیپ رزه پوش در این عملیات شرکت کرده که 3 تیپ آن در محور شمالی، جنوب و جنوب شرقی تلعفر پراکنده شده و از محورهای یاد شده وارد تلعفر خواهد شد.

از فرماندهان حشد الشعبی ضمن بیان اشراف کامل این نیرو بر راهبردها، مراکز تجمع، انبارهای سلاح و خطوط مواصلاتی گروهک تروریستی داعش از وجود هماهنگی میان داعش و سایر گروهک ها جهت فراری دادن فرماندهان اصلی داعش خبر داد.

وی در این رابطه اعلام کرد که اطلاعات رسیده حاکی از آن است که رهبران داعش در تلعفر طی روزهای گذشته سعی نموده اند خود و خانواده خود را از این شهر خارج ساخته و از محور جنوب به سوریه فرار کنند.

از فرماندهان برجسته حشد الشعبی ضمن اشاره به مشارکت قوای ترکمن بومی برای باز پس گیری تلعفر اعلام کرد: کلیه اطلاعات نظامی و امنیتی حاکی از پیروزی سریع نیروهای عراق در تلعفر است.

804

کد خبر: 828559

وب گردی

وب گردی