رضایت کی‌روش از عملکرد تیم ملی امید در مقدماتی قهرمانی آسیا

کارلوس کی‌روش در جلسه با سرمربی تیم ملی امید،‌ از عملکلرد تیم ملی زیر ۲۳ سال ابراز رضایت کرده و به پیگیری برنامه‌های این تیم تاکید کرده است.

به گزارش ایسکانیوز ، کارلوس کی‌روش در بدو ورود به ایران بازدیدی از تمرین تیم‌ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال داشت و با عباس چمنیان درباره تیم‌های زیر ۱۶ سال و به خصوص تیم زیر ۱۷ سال که باید در جام جهانی هند حاضر شود، گفت و گو کرد.

او پیش از سفر به روسیه که به منظور بررسی عملکرد بازیکنان لژیونر ایران و بازدید از محل کمپ این تیم در جام‌جهانی انجام شده، جلسه‌ای را هم با امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم امید ایران برگزار کرد.

در این جلسه پیروانی گزارشی از آماده‌سازی و عملکرد تیمش در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ارائه کرد و کی‌روش هم نظر مطلوبی روی این تیم داشت. پیش از این کی‌روش پیشنهاد حضور تیم‌ملی جوانان به جای تیم نوجوانان را در رقابت‌های زیر ۲۳ سال ارائه کرده بود و قرار بود تیم ملی به قصد کسب تجربه به قرقیزستان برود.

به گفته کی‌روش، تیم ایران به منظور تجربه‌اندوزی راهی قرقیزستان شده و اگر به دنبال نتیجه‌گیری بودند، با تیم ملی ۲۳ سال به این رقابت‌ها می‌رفتند. او همچنین نظر جالب دیگری هم داشت و عنوان کرد که ایران می‌توانست تیم‌ملی زیر ۱۷ سال را که مهر ماه در جام‌جهانی هند حاضر می‌شود، به این مسابقات بفرستد تا دو مسابقه سنگین را با تیم‌های بزرگتر از خود انجام دهد.

او رضایت خود را از تیم ملی امید اعلام کرده و گفته که در جلسه آتی با مربیان تیم‌های پایه، برنامه ریزی‌های خود را برای تیم‌های ملی مورد بررسی قرار خواهند داد.

602

کد خبر: 828592

وب گردی

وب گردی