بوشهر استانی ولایت‌مدار و شهیدپرور است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر، استانی ولایت‌مدار و شهیدپرور است، گفت: امروز فضای معنوی که در بوشهر ایجاد شده در پرتو حضور شهداء است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین استقبال از شهدای هشت سال دفاع مقدس در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بار دیگر عطر شهداء فضای استان بوشهر را معطر کرد اظهار داشت: بار دیگر استان ولایت‌مدار بوشهر میزبان انسان‌های آسمانی که خودشان دارای حیات جاودانه از جانب خداوند متعال هستند و برای مردم هدیه می‌کنند شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیام شهدای والامقام را مجاهدت در راه خداوند متعال دانست و خاطر نشان کرد: پیام شهدا دین‌مداری، ولایت‌مداری، اخلاق، همبستگی، همراهی و مجاهدت در راه خداوند متعال است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدا جاودانه هستند خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و فداکاری در راه خداوند متعال جاودانه شدند و انسان‌های زمینی رهروان آنها هستند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر راه شهدا محقق شد تصریح کرد: همانگونه‌ که پیروان حضرت امام حسین(ع) در مسیر سیدالشهدا گام برداشتند اثر آن این انقلاب با عظمت و شکوهمند شد باید ما این طریق را بپیماییم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، شهدای والامقام را نعمت‌های خداوندی دانست و افزود: شهدا نعمت‌های خداوندی برای یک سرزمین هستند و باید این مسیر برای همگان ترویج و تبیین شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر، استانی ولایت‌مدار و شهیدپرور است تصریح کرد: استان بوشهر همیشه در طول تاریخ شهیدپرور و رهرو راه شهداء بوده و امروز فضای معنوی که در بوشهر ایجاد شده در پرتو حضور شهداء است.

901

کد خبر: 828612

وب گردی

وب گردی