دستگیری قاتل فراری همسر و مادرزن در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع تیراندازی منجر به قتل یک مادر و دختر در شهرک ذوالفقار شاهرود که شب گذشته اتفاق افتاد گفت: قاتل فراری همسر و مادرزن در شاهرود دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای پلیس جنایی در محل وقوع تیراندازی و قتل در دقایق ابتدایی وقوع آن و بررسی‌های کارشناسان، قاتل فراری در کمتر از چند ساعت دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد.

وی با اشاره به چگونگی دستگیری قاتل خاطرنشان کرد: وقوع تیراندازی منجر به قتل در شهرک ذوالفقار شاهرود ساعت 21 و 52 دقیقه شب گذشته (بیست و نهم مردادماه 1396) به پلیس 110 اطلاع داده شده و بلافاصله رئیس کلانتری 12 منطقه بسیج شاهرود به همراه واحد گشتی انتظامی این شهرستان در محل وقوع تیراندازی حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران پلیس پس از حضور در محل حادثه تیراندازی و قتل، با پیکر خونین مادر و دختر یکی از خانه‌های شهرک ذوالفقار شاهرود مواجه شدند اضافه کرد: مضروبان این تیراندازی که مادر و دختر 70 و 37 ساله بودند؛ بلافاصله به بیمارستانی در شاهرود اعزام شدند؛ اما هردوی آنان به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی جان باختند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس شاهرود بلافاصله برای شناسایی و دستگیری قاتل دست به کار شدند خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد موجود و با توجه به اطلاعات شاهدان ماجرا و ساکنان این منطقه، مشخص شد که قاتل که به نظر داماد این خانواده می‌رسید؛ از چندین ماه قبل با همسر خود اختلاف داشته و شب حادثه پس از حضور در خانه مادر همسر خود و مشاجره لفظی با وی، 4 گلوله با یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی به مادرزن و همسر خود شلیک کرده و متواری شده است.

سردار قاسمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای دستگیری تنها مظنون به قتل این حادثه تیراندازی بیان کرد: در پی آن، بلافاصله ورودی‌ها و خروجی‌های شاهرود مسدود شده و تورهای ایت و بازرسی و کنترل پلیس در معابر این شهر برپا شد.

وی با اشاره به احضار همه مرتبطان با متهم فراری، به منظور جلوگیری از اختفای این داماد عصبانی قاتل تصریح کرد: همه محل‌هایی که احتمال اختفای متهم فراری در آن وجود داشت نیز از سوی کارآگاهان پلیس مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده، اسلحه متهم نیز به همراه چهار عدد فشنگ شکاری در منزل یکی از بستگان وی کشف و ضبط شد عنوان کرد: در نهایت نیز قاتل به دلیل عدم امکان فرار و بسته شدن همه راه‌های فرار به روی خود، با مراجعه به پلیس آگاهی، خود را معرفی کرد.

سردار قاسمی با اشاره به انگیزه‌های قاتل از تیراندازی و قتل همسر و مادر همسر خود عنوان کرد: قاتل انگیزه خود را از ارتکاب این بزه تأسف‌بار و جنون آمیز، اقدام همسرش برای طلاق و نیز فاحاشی و دخالت‌های بی مورد خانواده همسر خود بیان کرده است.

وی افزود: قاتل در اظهارات خود علت حضور خود در منزل مادر همسرش را دعوت از همسر خود برای بازگشت به خانه اعلام و بیان کرده که در نهایت هنگامی که با امتناع همسر و دخالت‌ها و فحاشی همسر خود مواجه شدم با اسلحه شکاری خود که به همراه برده بودم به آنان شلیک و از منزل آنان فرار کردم.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تکمیل پرونده این حادثه تیراندازی و قتل در گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد: پس از اعتراف صریح قاتل و تکمیل شدن این پرونده قتل، متهم برای رسیدگی به جرم خود به مراجع قضایی معرفی شد.

901

کد خبر: 828624

وب گردی

وب گردی